ViW گجتی خاص برای ثبت سلفی‌های بهتر

امروزه سلفی تبدیل به گل هر مجلس شده است و تولید کنندگان نیز با در نظر داشتن این موضوع هرچه بیشتر از گذشته سعی می‌کنند که کیفیت دوربین جلویی را نیز ارتقا دهند و البته هر روز نیز تعداد مگاپیکسل‌های این بخش افزایش می‌یابد. البته در کنار مگاپیکسل، کمپانی‌ها بر روی دیافراگم واید‌تر و زاویه دید بیشتر نیز تمرکز می‌کنند که باعث می‌شود افراد بیشتری در هر تصویر قرار بگیرند.

viw-camera-640x358

یک شرکت طراحی سوئدی اخیرا یک افزونه برای دوربین اسمارت فون‌ها تولید کرده است که ViW نامیده می‌شود و همان طور که در تصاویر می‌بینید نسبتا سایز و اندازه کوچکی دارد و به صورت گیره‌ای به دوربین اسمارت فون متصل می‌شود و البته شاید از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه به لنز‌هایی باشد که پیش از این در بازار دیده‌ایم و به دوربین اسمارت فون‌ها متصل می‌شوند تاکارایی آن را افزایش دهند و زاویه دید بیشتری را در اختیارش بگذارند.

viw-camera-2-640x427

در کنار این لنز یک پنل نوری نیز قرار داده شده است که می‌تواند در مکان‌های تاریک صورت شما را برای ثبت یک تصویر سلفی نورانی کند. گفتنی است که این محصول فعلا آماده خرید نیست اما انتظار می‌رود که تولید کنندگان این گجت را در روز سه‌شنبه برای فروش آماده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH