قرار دادن نادرست قلم در گلکسی Note 5 موجب آسیب دیدن دستگاه می‌شود

چندی پیش بود که سامسونگ در کنفرانسی خبری، از پنجمین نسل سری Note خود پرده برداشت. این محصول با بهره‌گیری از نمایشگری بزرگ، سخت‌افزار قدرتمند، دوربین با کیفیت بالا و قلم منحصر به فردش از خوب‌های بازار به‌شمار می‌رود. قبل از معرفی این دستگاه، شایعات زیادی در رابطه با نوع کارکرد قلم S-Pen و نحوه جای‌گیری آن در دستگاه وجود داشت و با معرفی Note 5، دریافتیم که مکانیزم جدیدی برای خارج کردن قلم در این دستگاه قرار داده شده است؛ امکانی که مفید است اما قرار دادن نادرست قلم می‌تواند آسیبی جبران ناپذیری را به دستگاه‌تان وارد کند. در ادامه با آی‌تی‌رسان و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.samsung-galaxy-note-5-s6-edge-plus-sg-51-1280x7251-800x420

در گلکسی Note 5، بر خلاف نسل‌های پیشین، قلم به صورت سر و ته نیز در جایگاهش قرار می‌گیرد. اما به محض رخ دادن این اتفاق، آسیبی جدی به دستگاه شما وارد می‌شود؛ اول این‌که این کار ممکن است باعث شود قلم برای همیشه در آن گیر کند و دیگر قابل استفاده نباشد (هر چند اگر خوش شانس باشید، از این مورد نجات پیدا می‌کنید) و دوم اینکه فشار جدی به آن بخش دستگاه وارد می‌شود و ممکن است دستگاه با اختلالاتی روبه‌رو شود.

اگر شما یکی از کسانی هستید که قصد خرید این محصول را دارید، حتما چک کنید که به صورت درست قلم را در جایگاهش قرار می‌دهید تا با مشکل مواجه نشوید. همچنین توصیه می‌شود که این قلم در دسترس کودکان تا حد ممکن نباشد؛ چرا که آن‌ها ناخواسته ممکن است، قلم را به اشتباه در جایگاهش بگذارند.

4 در مورد “قرار دادن نادرست قلم در گلکسی Note 5 موجب آسیب دیدن دستگاه می‌شود”

  1. من مطمعنم کسی که گوشی به این گرونی خریده باشه خیلی مراقبش هست و در ضمن یه فرد عاقل هیچ وقت قلم رو بر عکس نمیزاره مگر این که دیونه باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH