سونی اسمارت فون جدیدی را برای نمایشگاه IFA آماده کرده است

طبق جدول زمان بندی نمایشگاه IFA، کمپانی سونی قرار است که در روز دوم سپتامبر یک کنفرانس برگزار کند. چند وقت پیش بود که این کمپانی با انتشار عکسی به ما نشان داد که در نمایشگاه IFA قرار است چیزهای مختلفی معرفی کند. از جمله این گجت‌ها می‌توان به ابزارهای پوشیدنی، دوربین، بازی، پخش کننده صوتی و تلفن همراه اشاره کرد. بدون شک تلفن همراه یکی از مهم‌ترین بخش‌ها یا حتی مهمترین بخش در کنفرانس سونی خواهد بود.
این حرف را از این جهت می‌زنیم که چند وقت پیش شاهد انتشار توییتی از سوی Sony Xperia GB بودیم که در آن عکسی به اشتراک گذاشته شده و در زیر آن نوشته شده بود: “برای تلفن هوشمندی با فوکوس بهتر آماده باشید، همه چیز در دوم سپتامبر شفاف خواهد شد.” با این جمله نمی‌توان فهمید که گوشی مورد نظر چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما احتمالا این گوشی همان اکسپرا Z5 معروف است که مشخصات آن را از قبل می‌دانیم.
sony-ifa-teaser-640x320سونی اکسپریا Z5 تلفن همراه هوشمندی است که مدتی است شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شود. اگر شایعات درست باشند، باید نسخه‌های مختلفی از این گوشی با اندازه‌‌ها و مشخصات سخت افزاری مختلف وجود داشته باشد. این نسخه‌ها اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 Compact و اکسپریا Z5 Plus نام دارند. در غیر این صورت، تمامی شایعات تکذیب خواهند شد. تیزری که منتشر شده است، بر روی دوربین قدرتمند این گوشی تاکید بسیاری دارد، اما فعلا نمی‌توان در مورد ویژگی‌های دیگر آن اطلاعاتی به دست آورد.
آنچه که ما در مورد این گوشی می‌دانیم، فقط وجود یک سنسور اثر انگشت در آن است که در کناره بدنه فلزی آن جاسازی شده و درواقع با دکمه پاور ادغام گشته است. انتظار می‌رود که اکسپریا Z5 Plus، قوی‌ترین نسخه در بین این 3 مدل باشد. اما همان طور که پیش‌تر هم گفتم، هیچ راهی برای فهمیدن صحت یا عدم صحت این اطلاعات وجود ندارد، به جز این که تا دوم سپتامبر و برگزاری کنفرانس سونی منتظر بمانیم و خودمان ببینیم که شایعات تا چه حد درست بوده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH