طرح اولیه مایکروسافت خبر از یک کیبورد مجهز به نمایشگر جوهر الکترونیک می‌دهد

یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی سرفیس‌های مایکروسافت کیبورد سخت افزاری آن‌ها است که به عنوان کاور دستگاه نیز می‌توان از آن استفاده کرد و البته این اولین کیبورد که امکان کاور شدن باشد نیست اما به لطف طراحی و کارایی آن یکی از بهترین‌هاست. اکنون مایکروسافت فکر‌های جدیدی در این خصوص دارد. همراه ما باشید تا با ایده جدید مایکروسافت برای کیبورد‌ها آشنا شویم.

displaycover

بخش علوم کاربردی این کمپانی اخیرا یک طرح اولیه را منتشر کرده است که در حال کار بر روی آن هستند و در واقع همان کیبورد سخت افزاری است که می‌تواند کاور دستگاه نیز باشد اما در مقابل یک نمایشگر کوچک جوهر الکترونیک را نیز درون خود قرار داده است که البته ظاهر خود کیبورد شبیه به نسخه‌های عادی و استاندارد است اما در واقع قابلیت اصلی آن به همان صفحه نمایشی باز می‌گردد که توسط جوهر الکترونیک کار می‌کند.

البته گفتنی است که این نمایشگر در برابر لمس نیز حساس است و می‌توانید در نمایشگر میان‌بر‌هایی را قرار دهید و از طریق این نمایشگر لمس و اجرایشان کنید و اگر نمی‌خواهید که صفحه اصلی شما شلوغ و به هم ریخته به نظر برسد این یک راهکار مناسب است.

کاربران می‌توانند از طریق این نمایشگر به مطالب، مرور صفحات وب و حتی فتوشاب دسترسی داشته باشند که مکان مناسبی برای دسترسی سریع‌تر به آن‌ها است. البته باید بدین نکته نیز توجه کرد که این محصول تنها یک نسخه اولیه است و فعلا معلوم نیست که مایکورسافت آیا تصمیم به تولید و عرضه عمومی آن دارد یا خیر اما هرچه که باشد در حال حاضر ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH