هر آنچه که انتظار داریم در مراسم معرفی آی‌فون 6S اپل ببینیم

اپل در روز پنج شنبه، اعلام کرد که روز نهم سپتامبر را برای کنفرانس خود در نظر گرفته است. گرچه آی‌فون 6S بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گجتی است که اپل در کنفرانس خود بدان می‌پردازد، اما این کمپانی قصد دارد علاوه بر این مدل از محصولات دیگری نیز رونمایی کند. با ما باشید تا نگاهی به تمامی گجت‌های حاضر در این کنفرانس داشته باشیم:
rumor-apple-to-introduce-the-iphone-6-on-september-9-01-960x640آی‌‌فون 6S و  آی‌فون 6S Plus
گرچه همواره معرفی آی‌فون هیجان انگیز است، اما سری S همیشه هیجان کمتری دارد، چون تغییری در طراحی خود ندارد. امسال نیز آی‌فون‌های جدید اپل، طراحی کاملا مشابه آی‌فون‌های معرفی شده در سال گذشته دارند. این آی‌فون‌ها دارای دوربین‌ 12 مگاپیکسلی با توان فیلمبرداری 4K، دو گیگابایت حافظه رم و سرعت LTE بالاتر خواهند بود. این گجت‌ها، نخستین آی‌فون‌هایی خواهند بود که از تکنولوژی فورس‌تاچ بهره می‌برند. اپل این تکنولوژی را در صفحه نمایش ساعت هوشمند خود به کار برده و حالا قرار است در آی‌فون نیز از آن استفاده کند.
این دو دستگاه، طراحی کاملا مشابه با آی‌فون‌های سال قبل خواهند داشت، تنها ممکن است به دلیل استفاده از تکنولوژی فورس‌تاچ، ضخامت آن‌ها اندکی بیشتر شود.
آی‌پد ایر 3 و آی‌پد مینی 4
آیا در دنیای تکنولوژی گجتی را می‌شناسید که تنها در عرض چند سال، از محصولی انقلابی، به چیزی خسته کننده تبدیل شده باشد؟ منظورم آی‌پد است که این روزها حال و روز خوشی ندارد. اما کوپرتینویی‌ها هنوز در تلاشند که آی‌پدشان را که آخرین یادگار استیو جابز است، سر پا نگه داشته و هر دو مدل آن را بهبود بخشند.
آی‌پد مینی 4، قرار است که بیشترین تغییرات را داشته باشد. طبق شایعات، قرار است که طراحی آن، به طراحی شکیل آی‌پد ایر نزدیک‌تر شود. این آی‌پد همچنین قرار است دارای بدنه‌ای با ضخامت 6.3 میلیمتر باشد. آی‌پد جدید و بزرگ هم که همه جا از آن سخن می‌گویند، تا پایان سال 2015 به بازار عرضه نخواهد شد.
کیت مخصوص توسعه دهندگان اپل‌واچ
کمبود برنامه برای اپل‌واچ، یکی از معضلات موجود بر سر راه آن است، اما اپل تلاش می‌کند که با ارایه کیت توسعه نرم‌افزاری برای توسعه‌دهندگان، آنان را ترغیب به نوشتن برنامه‌های بیشتر برای ساعت هوشمند خود کند.
ست‌تاپ پاکس اپل TV کاملا متحول شده 
اپل برنامه‌های بسیاری برای بازار تلویزیون‌ها دارد و اجرای این برنامه‌ها را با ارایه ست‌تاپ باکس اپل TV جدید خود آغاز خواهد کرد. شایعات پیشین در مورد این باکس، از وجود پردازنده قدرتمند A9 و ریموت کنترل کاملا متحول شده برای آن خبر می‌دادند. گفته می‌شد این ریموت کنترل دارای تاچ‌پدی برای کنترل هرچه بهتر و اجرای سریع‌تر فرمان‌های کاربر خواهد بود.
این ست‌تاپ باکس از وجود دستیار صوتی سیری بهره خواهد برد، تا کاربر بتواند با صدای خود به کنترل تلویزیون بپردازد.
آنچه ما در روز نهم سپتامبر نخواهیم دید
تولیداتی هم هستند که اپل قصد رونمایی از آن‌ها را در روز نهم سپتامبر ندارد. این گجت‌ها عبارتند از:
-آی‌پد 12.9 اینچی که اپل آن را برای مقابله با تبلت‌های سرفیس مایکروسافت تولید می‌کند.
-آی‌فون 6C که این روزها بازار شایعات در مورد آن بسیار داغ است. این گوشی در کنفرانس نهم سپتامبر اپل رونمایی نخواهد شد، چرا که کوپرتینویی‌ها ترجیح می‌دهند که آی‌فون 5S را با قیمتی کمتر از قبل به مشتریان علاقه‌مند به آی‌فون 4 اینچی بفروشد.
– و در نهایت سرویس اشتراک تلویزیونی که گفته می‌شد به همراه ست‌تاپ باکس اپل TV ارایه خواهد شد. اپل قصد رونمایی از آن را در نهم سپتامبر امسال ندارد. امیدواریم این کمپانی، سال آینده این سرویس را به مشتریان ارایه دهد. گفته می‌شود که اپل در حال مذاکره و دریافت لایسنس از تولید کنندگان محتوا برای این سرویس است.

6 در مورد “هر آنچه که انتظار داریم در مراسم معرفی آی‌فون 6S اپل ببینیم”

  1. اپل گوشی های با کیفیت و فوق العاده ای میزنه ولی باید قبول کرد که نمیشه اون ها رو با غول هایی مثل نوت5 یا اس6اج+مقایسه کرد ن از لحاظ قیمت و ن از لحاظ امکانات

    1. آراد علیخانی

      من عاشق طراحی و صفحه نمایش و ضخامت و ios و حسگر اثر انگشت اسمارت فون های اپل هستم. اپل زتده باد. مرسی اپل ، عاشقتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH