5 تصویر جدید از ال‌جی نکسوس به بیرون درز کرد

حتما تاکنون مطلع شده‌اید که نسل جدیدی از اسمارت فون‌های نکسوس در راه هستند و البته در طول روز‌های گذشته نیز اخبار و شایعات بسیاری در این خصوص به بیرون درز کرده است که در این بین مطلع شده‌ایم امسال شاهد دو نکسوس خواهیم بود که یکی از آن‌ها صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت و توسط ال‌جی ساخته خواهد شد و نکسوس بعدی نیز از نمایشگر 5.7 اینچی استفاده کرده که ساخته دست هواوی است.

nexus-5-h1

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که بسیاری از این شایعات توسط Steve Hammestoffer از حساب کاربری onleaks@ منتشر شده است که البته سابقه نسبتا خوبی نیز در این زمینه دارد. اما نکسوس‌های جدید چه چیزی خواهند داشت؟ هر دو دستگاه از سه قابلیت بهره خواهند برد که در این بین می‌توان به اسپیکر‌های دوگانه جلوی دستگاه به همراه سنسور اثر انگشت و USB Type C اشاره کرد. حال نیز اطلاعات کامل‌تری از نکسوس ساخته ال‌جی منتشر شده است اما چندی پیش نیز میزبان اخباری در خصوص نکسوس هواوی بوده‌ایم.

حال همچنان گفته می‌شود نکسوس ال‌جی صفحه نمایشی 5.2 اینچی خواهد داشت که تصویر بالا نیز مربوط به آن است و رندر‌های منتشر شده نیز حاکی از وجود قابلیت‌های کلیدی بر روی این محصول هستند. گفته می‌شود که در این اسمارت فون برای دوربین از یک سنسور بزرگ‌تر استفاده شده است که آن را یک فلاش LED و فوکوس لیزری همراهی می‌کنند. در زیر دوربین اصلی دستگاه نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گفته می‌شود ال‌جی نکسوس با صفحه نمایش 5.2 اینچی ابعادی در حدود 146.9 در 72.9 در 8/9.8 خواهد داشت. البته باید بدین نکته توجه کرد که در اغلب بخش‌های دستگاه ضخامت بدنه این محصول حدود 8 میلی‌متر است اما در بخش دوربین به دلیل برامدگی‌اش این ضخامت افزایش یافته و به 9.8 میلی‌متر رسیده است.

البته شایعات حاکی از آن هستند که ال‌جی نکسوس فریم فلزی خواهد داشت و قاب پشتی آن نیز پلاستیکی خواهد بود و البته تصاویر منتشر شده نیز تایید کننده این موضوع هستند. در خصوص مشخصات این محصول گفته می‌شود نکسوس جدید از اندروید 6.0 یا همان مارشمالو بهره خواهد برد که پردازش‌های دستگاه نیز توسط اسنپ‌دراگون 808 انجام خواهد شد و 3 گیگابایت حافظه رم نیز آن را یاری خواهد کرد. دوربین این اسمارت فون نیز 13 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

1 در مورد “5 تصویر جدید از ال‌جی نکسوس به بیرون درز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH