شایعه: آی‌فون 6S یک دوربین 12 مگاپیسکلی با قابلیت فیلم برداری 4K خواهد داشت

اخبار پیشین حاکی از این بودند که اپل تصمیم دارد در آی‌فون 6S دوربین اسمارت فون خود را که از سال 2011 و آی‌فون 4S هیچ تغییری نداده بود، به‌روز رسانی کند و اکنون نیز شایعات این موضوع را تایید می‌کنند. اخبار منتشر شده حاکی از آن هستند که در آی‌فون 6S شاهد یک سنسور 12 مگاپیکسلی (یا 13 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر دیجیتال) خواهیم بود که می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 2160p یا همان 4K ضبط کند.

iPhone-camera

پردازنده جدید اپل با نام اپل A9 نیز در آی‌فون 6S مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در زمینه تصویر برداری و IPS نیز برای پردازش تصاویر بهبود‌هایی داشته است و کاربران می‌توانند تصاویر HDR بسیار خوبی را ثبت کنند.

دوربین سلفی این محصول نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود و گفته می‌شود که می‌تواند رنگ سفیدی را نمایش دهد تا از آن به عنوان فلاش LED در بخش جلویی دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. (شبیه قابلیتی که در ال‌جی G Pro 2 تجربه کرده بودیم)

این دوربین جدید قادر خواهد بود تا ویدیوهای حرکت آهسته بسیار خوبی را با وضوح 720p ضبط کند. گفته می‌شود که آی‌فون 6S و آی‌فون 6S Plus در 9 سپتامبر توسط اپل به صورت رسمی معرفی خواهند شد اما حتی تصور ضبط ویدیو 4K در یک آی‌فون 16 گیگابایتی لرزه به تنمان می‌اندازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH