تصویری از نسخه سفید رنگ مایکروسافت لومیا 950 منتشر شد

CityMan-Microsoft

چند روز پیش تصویری منتشر شد که می‌توانستیم در آن دو نسخه از لومیا مایکروسافت را ببینیم که البته به ویندوز 10 مزین شده بودند. Talkman و Cityman نام مستعار این دو تلفن‌همراه بود که احتمالا نام‌ اصلی تاک‌من لومیا 940 یا لومیا 950 و سیتی‌من همان لومیا 940XL یا لومیا 950Xl است. تصاویر قبلی، نسخه‌ سیاه‌رنگ آن بود اما امروز تصویری سفیدرنگ از تاک‌من منتشر شده است که به‌خوبی این تلفن‌همراه را به‌نمایش گذاشته است.

Talkman-microsoft

تاک‌من به طور کامل سفید نیست و می‌توان حلقه‌هایی نقره‌ای و سیاه‌رنگ را در بخش پشتی آن مشاهده کرد، بخش جلویی این تلفن‌همراه نیز به صورت کامل سیاه است.

لومیا 940 یا 950 از نسخه XL خود کوچک‌تر است و صفحه‌نمایشی به اندازه 5.2 اینچ دارد که رزولوشن آن QHD است. قلب پردازشی این تلفن‌همراه را کوالکام اسنپدراگون 808 تشکیل می‌دهد که 6 هسته‌ای است و نمونه آن را پیش‌تر در ال‌جی G4 مشاهده کرده‌ایم. دوربین اصلی این تلفن‌همراه 20 مگاپیکسلی و از نوع PureView بوده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز به‌عنوان دوربین‌سلفی این گوشی انتخاب شده‌است. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی است. همچنین مجهز به 4 میکروفون برای دریافت صدا است.

Cityman دارای صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن QHD است، سایر مشخصات سیتی‌من احتمالا مشابه تاک‌من خواهد بود.

این دو گوشی در 19 اکتبر معرفی می‌شوند. احتمال می‌رود مایکروسافت علاوه بر تاک‌من و سیتی‌من از تبلت Surface 4 و دومین نسخه از دستبند هوشمند خود نیز رونمایی کند.

5 در مورد “تصویری از نسخه سفید رنگ مایکروسافت لومیا 950 منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH