مدیر عامل بلک‌بری به شایعات عرضه اسمارت فون اندرویدی پایان داد

چندی است که شایعات زیادی در مورد اسمارت فون‌های جدید بلک‌بری به گوشی می‌رسد. اخبار و شایعات نشان می‌دهد که این کمپانی خوش نام در نظر دارد تا در برنامه‌های سخت‌افزاری و نرم افزاری خود تغییراتی ایجاد کرده و به‌زودی اسمارت فون‌هایی با سیستم عامل محبوب اندروید را روانه بازار کند، البته چند نقل قول خاص نیز از سوی مدیرعامل شرکت بلک‌بری آقای John Chen در رسانه‌ها مطرح شده است.

john-chen-blackberry-630x419

اما وی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های مطرح این حوزه، تمام شایعات را رد کرده و عرضه یک اسمارت فون اندرویدی از سوی بلک‌بری را بسیار پیچیده می‌داند. او می‌گوید:

“این قضیه کمی پیچیده است، به همین خاطر، دلیلی برای انجام آن وجود ندارد.”

البته آقای چن، بدون اینکه صراحتا عرضه یک اسمارت فون اندرویدی را رد کند، با هنرمندی خاصی به این شایعات پاسخ داده است.

آقای چن همچنین اعتراف کرده است که بلک بری با برنامه‌های سیستم عامل‌های دیگر همچون iTunes و Google Play کمی مشکل داشته و سخت در حال تلاش است تا بتواند این مشکلات را بر طرف کرده و هواداران خود را راضی کند.

با اینکه بلک‌بری در تلاش است تا اسمارت فون‌های خود را با سخت افزار قدرتمندتری روانه بازار کند، مدیرعامل آن گفته که صبر او بی‌نهایت نیست و باید تغییراتی در سیستم‌شان انجام دهند. او در این مصاحبه گفت:

“اگر نتوانیم از موبایل و اسمارت فون پولی برای شرکت در بیاوریم، شک نکنید که از این حوزه خارج می‌شویم! این قضیه یک دوره زمانی مشخص دارد و ما در حال کار بر روی آن هستیم، البته این زمان مشخص نیست.”

نظر شما چیست؟ آیا بلک‌بری می‌تواند با عرضه اسمارت فون‌های اندرویدی در بازار روند رو به رشدی را تجربه کند؛ یا تجربه تلخی همانند نوکیا در انتظار آنان است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH