از دهم شهریور نمایش فایل‌های تبلیغاتی فلش در گوگل کروم مسدود خواهد شد

بیایید به ماه ژوئن و زمانی که گوگل اخبار خوبی را در خصوص مرورگر کروم و قابلیت هوشمندانه آن در خصوص توقف محتوای نامرتبط در وب‌سایت‌ها منتشر کرد باز گردیم و این شروعی بود بر توقف فایل‌های فلش که گویا اکنون گوگل عزم خود را جزم کرده و تصمیم به انجام چنین کاری دارد. اکنون گوگل اعلام کرده است که تصمیم دارد از ابتدای ماه سپتامبر (10 شهریور) در طی یک به‌روز رسانی در مرورگر کروم نمایش فایل‌های تبلیغاتی فلش را متوقف کند.

chrome

البته همان طور که می‌دانید خود گوگل نیز سیستمی برای تبلیغات دارد اما یادآوری کرده است که این سیستم به HTML 5 تغییر خواهد یافت تا از مسدود شدن آن‌ها جلوگیری شود. البته این خبر خوبی است، زیرا در این قابلیت دیگر محتوای نامرتبط وب‌سایت‌ها در تبلیغات نمایش داده نخواهد شد و شما می‌توانید مرورگری بهتری را تجربه کنید و البته طول عمر باتری بیشتری را نیز داشته باشید.

مرورگر کروم همیشه میزان مصرف باتری بیشتری داشت و اکنون با این اقدام انتظار می‌رود که این میزان مخصوصا در مقایسه با سافاری در مک کاهش یابد. البته شما اکنون نیز می‌توانید این ویژگی را با ورود به صفحه تنظیمات و سپس کلیک بر روی گزینه Show advanced settings و رفتن به بخش Privacy و انتخاب Detect and run important plugin content فعال نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH