تصویر پنل جلویی آیفون 6S از یک دوربین سلفی بزرگ‌تر و فناوری فورس‌تاچ خبر می‌دهد



Rose-Gold-Apple-iPhone-6s-leaks

برطبق آخرین تصاویر درزکرده توسط 9to5Mac، می‌توان گفت که آیفون 6S به یک دوربین FaceTime بزرگ‌تر مجهز خواهد بود. دوربین فعلی سلفی آیفون 6، رزولوشن 1.2 مگاپیکسلی دارد؛ با یک سنسور بزرگ‌تر، اپل می‌تواند وضوح آن را افزایش دهد یا با حفظ وضوح فعلی، کیفیت تصاویر گرفته شده توسط دوربین سلفی آیفون‌ 6S خود را ارتقا بخشد.

apple iphone 6s

موضوع دیگری که از روی تصاویر می‌توان فهمید، اجزای صفحه نمایش است که مسئول بازخورد لمسی برای ویژگی جدید فورس‌تاچ در آیفون 6S اپل خواهد بود. اپل آن را در مک‌بوک جدید خود،  Taptic Engine  نامیده و احتمالا در آیفون 6S نیز چنین اسمی داشته باشد. با این ویژگی، صفحه نمایش بنابر مقدار فشاری که به آن وارد می‌کنید، به دستور العمل لمسی شما پاسخ می‌دهد.

iphone 6s

پیش‌تر نیز شایعاتی درباره آیفون 6S منتشر شد که از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K و استفاده از یک فلاش برای دوربین سلفی خبر می‌داد؛ نحوه کار فلاش دوربین دوم بدین گونه‌است که در هنگام گرفتن عکس سلفی، نمایشگر با نور سفید چشمک می‌زند.

لازم به‌ذکر است که اپل، آیفون 6S و آیفون 6S Plus را در 9 سپتامبر (18 شهریور) در سالن بیل گراهام سانفرانسیسکو در کالیفرنیا معرفی خواهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار پیرامون آیفون‌های جدید اپل، آی‌تی‌رسان را دنبال کنید.

1 در مورد “تصویر پنل جلویی آیفون 6S از یک دوربین سلفی بزرگ‌تر و فناوری فورس‌تاچ خبر می‌دهد”

  1. اپل چقدر کپی کار شده!!
    هر تکنولوژی هواوی رو میزاره رو رو گوشی هاش میزاره این قابلیت رو هواوی پی 8 و پی 8 مکس و پی 8 لایت و با اپدیت میت 7 و پی 7 و هانر 6 و جی 7 و جی8 دارن که فلاششون صفحه نمایش باشه حالا ایفون میزاره یک سری هم میگن اولین در این عرصه بوده 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH