لنوو از Phab Plus رونمایی کرد؛ فبلتی قدرتمند با باتری توانمند!

در ماه ژوئن بود که یک فبلت لنوو مجوز سازمان TENAA را در چین دریافت کرد و حالا نوبت آن رسیده تا لنوو از این فبلت با نام  Phab Plus به صورت رسمی پرده بردارد؛ محصولی که برچسب قیمتی خوبی را دارا بوده و از مشخصات بسیاری خوبی نیز بهره می‌برد؛Lenovo-Phab-Plus_31

Lenovo Phab Plus، از یک نمایشگر 6.8 اینچی Full HD و تراکم پیکسلی 324ppi بهره می‌برد. همچنین اسنپدراگون 615 قلب تپنده این دستگاه است که دارای فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز در هر هسته است. آدرنو 405 به عنوان پردازشگر گرافیکی و 2 گیگابایت رم نیز به این چیپ‌ست در اجرای بهتر برنامه‌ها کمک می‌کنند. در کنار این‌ها، این دستگاه از 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می‌برد.

در بخش دوربین، یک سنسور 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی در جلو تعبیه شده است.

اندروید 5 در کنار رابط کاربری وایب، بخش نرم‌افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند. تکنولوژی Dolby Atmos نیز در بخش صوتی این دستگاه به کار گرفته شده است که تجربه‌ای متفاوت را به کاربر ارایه می‌دهد. یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی هم وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد.

سایر قابلیت‌های فبلت لنوو Phab Plus، شامل پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم کارت، پشتیبانی از 4G LTE، پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث، GPS و پورت ارتباطی میکرو USB می‌شود. این دستگاه دارای ضخامت 7.6 میلی‌متری و وزن 220 گرمی است.

Phab Plus، به زودی از طریق اپراتورهای چاینا موبایل، چاینا یونیکام و چاینا تلکام در رنگ‌های آبی، صورتی، خاکستری و نقره‌ای در کشور چین عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز 406 دلار بوده و شرکت سازنده حرفی از عرضه جهانی آن، تا به این لحظه نزده است! نظر شما در رابطه با این دستگاه چیست!؟

1 در مورد “لنوو از Phab Plus رونمایی کرد؛ فبلتی قدرتمند با باتری توانمند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH