ال‌جی Watch Urbane Luxe با بند چرمی و طلای 23 عیار عرضه می‌شود

دنیای ساعت‌های هوشمند، روز به روز وسعت می‌یابد و با سرعت چشمگیری در حال پیشرفت است. امروز طی خبری رسمی اعلام شد که ال‌جی قصد دارد تا ساعت Watch Urbane Luxe را با طلای 23 عیار در مراسم IFA 2015 رونمایی کند.

LG-Watch-Urbane-Luxe

این ساعت هوشمند ال‌جی که از طراحی دایره‌ای مانند بهره‌مند است، علاوه بر طلا، دارای پوست تمساح نیز خواهد بود و به دلیل استفاده از این دو، قیمتش نیز به 1200 دلار رسیده است. قیمتی که برای یک ساعت هوشمند بسیار زیاد است. (البته، اپل واچ 10 هزار دلاری که با طلای 18 عیار عرضه شده، همچنان گران‌ترین محصول این بخش از بازار باقی می‌ماند)

Watch Urbane Luxe با همکاری یک جواهر فروشی‌ معتبر وارد بازار آمریکا خواهد شد. این محصول که به زودی فروش آنلاینش در وب‌سایت REEDS و سایت‌های جواهرفروشی شروع خواهد شد. البته این مدل در تعدادی محدود با شماره سریال یکسان عرضه می‌گردد.

این ساعت که از ابعاد ۱۰.۹ در ۵۲.۲ در ۴۵.۵ میلی‌متر بهره می‌برد، علاوه بر اینکه در بخش طراحی‌ دل‌ربایی می‌کند، در درونش نیز بسیار قدرتمند است؛ یک نمایشگر ۱.۳ اینچی P-OLED با رزولوشن 320 در 320 پیکسل، پردازنده‌ 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی eMMC از مشخصات این دستگاه هستند. در کنار موارد مذکور، یک باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی، گواهینامه IP67 (ضد آب و ضد گرد و غبار)، سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، قطب‌نمای ۹ جهته و سنسور سنجش ضربان قلب نیز از سایر مشخصات این دستگاه دوست داشتنی هستند.LG-Watch-Urbane-Luxe

باید اذعان کنیم که ال‌جی Watch Urbane Luxe واقعا زیبا و شیک است. نظر شما در خصوص این محصول چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH