ال‌جی SmartThinQ سنسوری که لوازم برقی را هوشمند می‌کند!

کمپانی ال‌جی شاید برنامه خاصی در بخش تلفن هوشمند در نمایشگاه IFA امسال نداشته باشد اما در سایر بخش‌ها با دست پر خواهد آمد. این کمپانی قصد معرفی سنسوری جدید با نام SmartThinQ را دارد که به کمک آن، شما قادر به نظارت بر لوازم برقی خانه خود هستید و می‌توانید آن‌ها را هوشمند کنید.SmartThinQ-single-e1440996663465به کمک این وسیله، شما قادر خواهید بود تا با استفاده از اپلیکشن مخصوص آن، از راه دور به وسایل الکتریکی خود دسترسی داشته و آنها را کنترل کنید.

این سنسور جدید ال‌جی حتی از کروم کست گوگل نیز بهتر عمل می‌کند و قادر به سنجش میزان لرزش و دمای محصولات و گزارش آن‌ به کاربر از طریق اپلیکیشن است. بر فرض مثال، اگر سنسور SmartThinQ را به یک ماشین لباس شویی متصل کنید،  از زمان اتمام کار دستگاه در اپلیکشن موبایل با خبر خواهید شد و یا اگر آن را به یخچال متصل کنید، شما از میزان انقضای مواد غذایی خود با خبر می‌شوید. البته، عملکرد دستگاه به همین‌جا ختم نمی‌شود و با استفاده از این سنسور، حتی قادر به کنترل کردن سیستم‌های تهویه هوا نیز خواهید بود.

ال‌جی قصد دارد تا سنسور SmartThinQ در نمایشگاه IFA امسال رونمایی کند. هنوز زمان عرضه و قیمت این دستگاه مشخص نشده است.

سنسور جدید ال‌جی، می‌تواند در آینده‌ای نزدیک انقلابی را در این حوزه به‌وجود بیاورد؛ انقلابی که ال‌جی و گوگل به واسطه‌ پیشتاز بودن در آن، سودی عظیمی را خواهند برد! نظر شما در رابطه با این سنسور کاربردی چیست!؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH