اسمارت فون ارزان‌قیمت سامسونگ گلکسی Ace J1 به‌زودی در هند عرضه می‌شود

Galaxy-J1-Ace_s-932x695

ارزان‌قیمت‌ترین گوشی فعلی سامسونگ یعنی گلکسی J1، تا چند روز آینده با یک نسخه جدید به‌نام  گلکسی Ace J1، به‌روز خواهد شد. این نسخه، احتمالا به‌زودی در هند هم‌زمان با ارایه آن به خرده‌فروش‌ها، عرضه خواهد شد. گوشی با شماره مدل  SM-J110H که چند ماه پیش شایعه عرضه آن منتشر شده بود، ممکن است با نام گلکسی J1 Ace در هند عرضه شود.

مانیش کهتری، یک خرده فروش هندی، ویدیویی را در پروفایل توئیتر خود قرار داده است که مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را فاش می‌کند. برروی این گوشی، از نسخه 5.1 سیستم‌عامل اندروید گوگل استفاده شده و با یک نمایشگر 4.3 اینچی سوپرآمولد، پردازنده دو هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی، یک اسلات برای کارت‌حافظه microSD و باتری 1800 میلی‌آمپری با ویژگی Ultra Power Saving ارایه خواهد شد.

همچنین شاهد یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی نیز هستیم. گلکسی Ace J1، یک مدل دوسیم‌کارته است که با قیمت 6400 روپیه (حدود 98 دلار) به‌فروش خواهد رسید. جالب است بدانید که این گوشی ارزان‌قیمت از LTE پشتیبانی نمی‌کند و برای اتصال به اینترنت، به وای‌فای b/g/n و HSPA وابسته است. در ادامه، می‌توانید متن توئیت خرده فروش هندی را مشاهده نمایید:

گوشی تازه عرضه شده گلکسی J1 ( با شماره مدل J110H) اکنون به‌قیمت 6400 روپیه در دسترس است. وضعیت محصول: موجود در انبار

-مانیش کهتری (@MAHESHTELECOM)

31 آگوست 2015

سامسونگ، هنوز به‌طور رسمی گوشی گلکسی Ace J1 را معرفی نکرده است اما می‌توان خوش‌بین بود که معرفی این گوشی، هنگامی که گلکسی Ace J1 برای فروش آماده شود، رخ بدهد. اگر گوشی ارزان‌قیمت دیگری با مشخصاتی بهتر می‌خواهید، توصیه می‌کنیم که برای گلکسی J2 با مشخصاتی نظیر نمایشگر 4.7 اینچی، پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت رم و نسخه 5.1.1 اندروید لالی‌پاپ منتظر بمانید.

6 در مورد “اسمارت فون ارزان‌قیمت سامسونگ گلکسی Ace J1 به‌زودی در هند عرضه می‌شود”

  1. البته الان نوکیا گوشیهایی با مشخصات یکسان با گوشی های سامسونگ و ارزانتر تولید میکند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH