تیزر تبلیغاتی جدید هواوی برای فبلت Mate S را ببینید

بر اساس شایعات هواوی تصمیم دارد در روز‌های آتی فبلت جدید و قدرتمند خود را با نام Mate S معرفی کند. این مدل از طراحی خوب با بدنه فلزی بهره می‌برد و گفته می‌شود که شاهد سخت افزار‌ قدرتمند‌ی نیز بر روی آن خواهیم بود که البته باید توجه داشت که این اسمارت فون پرچم‌دار سری Mate هواوی با نام Mate 8 نیست و محصولی دیگر است که Mate S نامیده می‌شود.

Huawei-MateS-teaser-2

هواوی در این محصول از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی استفاده کرده که با توجه به سایزش احتمالا بهتر از Mate 7 بتواند در دست و جیب کاربران جای بگیرد. البته تاکنون نیز تصاویری از این اسمارت فون به بیرون درز کرده است و تا حدودی با ظاهر آن آشنا هستیم. بر اساس تصاویر این محصول نسبت نمایشگر به بدنه بسیار خوبی دارد و پنل نمایشگر آن نیز از نوع 2.5D است و این نمایشگر وضوح 1080p را ارایه خواهد داد که پردازش‌های این محصول نیز توسط Kirin 935 انجام خواهد شد که 3 گیگابایت حافظه رم نیز آن را پشتیبانی خواهد کرد. یک دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور IMX 230 سونی نیز دریچه این اسمارت فون به دنیای بیرون بوده و دوربین سلفی این اسمارت فون نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود و البته این محصول از سنسور اثر انگشت نیز بهره‌مند است.

شایعات پیشین حاکی از این بودند که فبلت جدید هواوی از قابلیت Force Touch بهره خواهد برد که از طریق آن کاربران قادر خواهند بود با اعمال فشار بیشتر انگشت به صفحه کار‌های دیگری را انجام دهند. (همانند قابلیتی که در اپل واچ مشاهده کرده بودیم) به احتمال زیاد هواوی Mate S یکی از اولین اسمارت فون‌هایی خواهد بود که در نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد شد و البته اپل نیز گفته می‌شود سعی دارد تا این فناوری را در سری بعدی آی‌فون‌های خود قرار دهد.

Huawei-MateS-(1)

البته گویا هواوی نیز نمی‌تواند هیجان خود را کنترل کند و به همین دلیل در تیزر‌های تبلیغاتی خود نیز بر قابلیت فشار لمسی تحت عنوان Incredible Touch اشاره می‌کند.

1 در مورد “تیزر تبلیغاتی جدید هواوی برای فبلت Mate S را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH