نگاهی به اپلیکیشن Snapp: همیشه در کنارت هستم!

روزانه سفر‌های بین شهری زیادی را انجام می‌دهیم که برخی از آن‌ها توسط خودروی شخصی و برخی دیگر توسط سرویس‌های عمومی نظیر تاکسی، اتوبوس و… انجام می‌شوند و در این بین برخی سرویس‌ها نیز تحت عنوان آژانس یا تاکسی تلفنی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید خودرویی را درخواست نمایید تا به دنبال شما بیاید و شما را به محل مورد نظرتان ببرد.

snapp.passenger

شیوه کار آژانس‌ها نیز در حال حاضر بدین صورت است که کاربر اشتراکی را در آن‌ها ایجاد می‌کند و در مواقع بعدی به سادگی با ارایه شماره اشتراک می‌تواند یک خودرو برای خود درخواست نماید.

اما از آن جایی که تکنولوژی آمده تا فرآیند زندگی انسان‌ها را ساده‌تر کند پس گروهی تحت عنوان اسنپ یا همان تاکسی‌یاب بر آن شده‌اند تا سرویسی نظیر آژانس‌ها را بر روی اسمارت فون‌ها ایجاد نمایند تا هم کاربر ساده‌تر بتواند کار‌ها را انجام دهد و هم خود آژانس‌ها مدیریت بهتری بر سرویس دهی به مشتریان خود داشته باشند. همراه ما باشید تا به بررسی اپلیکیشن اسنپ که برنامه‌ای بسیار کاربردی و جالب است بپردازیم.

Screenshot_2015-09-01-15-15-43

زمانی که شما این برنامه را که حجمی در حدود ۶.۳ مگابایت دارد، دانلود کردید ابتدا از شما در خواست می‌شود که وارد حساب کاربری خود شوید و البته امکان ایجاد حساب کاربری نیز از درون خود برنامه وجود دارد. (در واقع این حساب کاربری همان اشتراکی است که در شیوه قدیمی مورد استفاده قرار می‌گرفت) در زمان ثبت نام شما می‌بایست شماره موبایل خود را وارد کنید و سپس پیامکی برای تایید شماره ارسال خواهد شد که می‌بایست عدد دریافت شده را وارد برنامه کنید و البته باید توجه داشته باشید که تمام سفر‌های شما از طریق همین شماره موبایل انجام خواهد شد.

Screenshot_2015-09-01-15-17-08

بعد از ثبت نام و ورود به برنامه، دو صفحه جهت آموزش فرآیند کار با اسنپ نمایش داده خواهد شد و بعد از آن رسما وارد محیط برنامه خواهید شد که از طریق منو بالایی صفحه نیز می‌توانید میزان اعتبار خود را مشاهده نمایید. (گفتنی است که با عضویت در این سیستم ۱۰ هزار تومان اعتبار رایگان دریافت خواهید کرد)

Screenshot_2015-09-01-15-18-28

این سرویس جالب فعلا تنها در تهران فعال است و در صفحه اصلی برنامه نیز نقشه این شهر نمایش داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید ابتدا مبدا و سپس مقصد خود را در نقشه انتخاب کنید و سپس گزینه درخواست اسنپ را لمس نمایید تا فرآیند یافتن تاکسی مورد نظر انجام شود و در این فرآیند گزارش مسیر به رانندگان ارسال می‌شود و در این حین راننده مورد نظر سفر شما را تایید می‌کند. بعد از انتخاب مسیر، قیمت آن سفر نیز نمایش داده می‌شود. (برای مثال: ۶۵۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان)

Screenshot_2015-09-01-15-18-32

بعد از اینکه راننده‌ای سفر شما را تایید کرد یک تاییدیه برای شما ارسال می‌شود که در آن نوع خودرو، نام راننده و… نمایش داده می‌شود و در تست ما نیز تنها چند ثانیه پس از تایید، راننده مذکور تماس گرفت تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این سفر به دست آورد. یک پیامک نیز بعد از تایید سفر برای شما ارسال خواهد شد که هزینه‌های سفر را نمایش می‌دهد و اعلام می‌کند که اگر در طول سفر نیاز به کولر داشته باشید می‌بایست مبلغی را نیز بابت این موضوع پرداخت کنید.

Screenshot_2015-09-01-15-18-38 Screenshot_2015-09-01-15-22-16

البته شما بعد از انتخاب مسیر و درخواست اسنپ نیز می‌توانید این سفر را لغو کنید که در این صورت هزینه اعمال شده کسر خواهد شد و لغو سفر هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. از طریق بخش تنظیمات نیز شما می‌توانید سفر‌های خود و یا گردش حساب‌تان را مشاهده کنید.

Screenshot_2015-09-01-15-20-41

با وجود اینکه برنامه اسنپ ایده و عملکرد بسیار خوبی دارد اما تنها مشکلی که در آن به چشم می‌خورد سرعت لود نقشه است که چون نیاز به اینترنت دارد کمی دیر لود می‌شود و این موضوع در حین استفاده از اینترنت سیمکارت نیز بیشتر جلوه می‌کند (شاید اگر یک نقشه آفلاین در آن قرار می‌گرفت استفاده کاربران از اسنپ روان‌تر بود. گفتنی است که در این برنامه شما از طریق GPS نیز می‌توانید موقعیت کنونی خود را به اسنپ اعلام کنید و البته فعلا دو نوع تاکسی در این سرویس وجود دارد که نوعی تاکسی عادی و نوع دیگر تاکسی تجاری است و تنها در زمان‌های خاصی فعالیت می‌کند.

Screenshot_2015-09-01-15-26-44

برای دانلود اسنپ از طریق لینک زیر وارد عمل شوید.

bazar-logo

از طریق کلیک بر روی این لینک، می‌توانید یک سفر مجانی هم از اسنپ دریافت کنید

24 در مورد “نگاهی به اپلیکیشن Snapp: همیشه در کنارت هستم!”

  1. من برنامه اسنپ (درخواست خودرو) قبلا رو گوشیم نصب بود استفاده میکردم حالا دوباره نصب کردم صفحه اول میاد پایین مینویسه تلاش مجدد، چند بار هم پاک کردم و نصب کردم اینترنتم دارم لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

  2. این منگلها هنوز فایلش رو در سایتشون نذاشتن بازار هم که منگل تر از اونها بارکد میده بجا فایل.

  3. حالا همه اومدن نظر میدن راضی هستیم
    اما یک مقصد رو در ساعات مختلف انتخاب کنید برید ببینید هر زمان یه قیمته در زمانهای شلوغ که دوبرابر آژانس میگیره و ماشین گیر نمیاد. فکر میکنید پس چه جوریه که میاد سفر های ارزون و بعضا رایگان میده ، اینجوریه که یه زمانهایی دوبرابرشو ازتون میگیره در حالیکه آژانس هرزمان مسیر رو قیمت ثابت میگیره

  4. سلام
    من برنامه اسنپ (درخاست خودرو) نصب کردم صفحه اول میاد پایین مینویسه تلاش مجدد، چند بار هم پاک کردم و نصب کردم اینترنتم دارم، از وای فای هم استفاده کردم باز نشد، لطفا راهنمایی کنید.
    ممنون

  5. من امروز اولین بار بود که استفاده کردم خیلی عالیه ، قیمت و سرعتش خیلی خوبه ، اکثر اوقات توی زمان شلوغی اصلا آژانس گیرم نمیومد ، خوشحالم اسنپ رو پیدا کردم به همه اطلاع بدیم بدونن .

  6. سلام من امروز راننده اسنپ شدم واقعا عالی کاش خیلی زودتر همه جای تهران فراگیر بشه تا هم راننده بیشتر شه هم همجا مسافر باشه خواهش میکنم کسایی ک دارن به دوستانشون معرفی کنن .

  7. سلام خسته نباشید من شهرستان زندگی میکنم دیروز تهران بودم و از snap استفاده کردم عالی بود درًکنارین زمان و با کمترین هزینه امروز app دانلود مردم که هر وقت تهران بیام ارش استفاده کنم خواهرزاده ام به من معرفی کرد ، باریکلا به این خلاقیت عالی

  8. سلام خسته نباشید گوشی نوکیای من با سیمبین کار میکنه لطفاً شرایطی را فراهم کنید که من هم بتوانم اپلیکیشن اسنپ را روی گوشیم نصب کنم و از خدمات شما استفاده کنم.
    با احترام- شیخ الاسلامی

  9. غلامرضا طباطبایی

    سلام. من مدتی است که از اسنپ برای رفتن به محل کارم استفاده می‌کنم. اوایل خیلی قیمتش خوب بود ولی الان حدود هزار تا هزار پانصدتومان گرانتر شده، دلیلش چیست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید ولی در کل خیلی مقرون بصرفه‌تر از آژانسه.

  10. من در اسنپ راننده هستم و از شغلم راضیم ودرامد مناسبی دارم. قبلا ازانس هم کار کرده بودم اما توی ازانس واقعا راننده استسمار میشه باکمیسون بالا و شرایط سخت کاری اما خوشبختانه توی اسنپ فقط ۵درصد کمیسیون میدیم و شرایط کاری مناسب تری داره وبا راننده بااحترام برخورد میشه.

  11. درود به همگی
    من چند ماهی میشه که از اسنپ استفاده می کنم و واقعا عالیه. با توجه به اینکه “اوبر” هم در اروپا و آمریکا سالهاست که کار می کند، یک سیستمی این چنینی رو هم برای ایران لازم داشتیم. ولی با توجه به اینکه اسنپ نزدیک به دو سالی هست که راه اندازی شده، یک مقدار سرعت شناخته شدنش مابین مردم کم است.
    امیدوارم که همیشه پایدار و موفق باشید.

    1. سلام من راننده اسنب هستم واقعا قیمت هم برای مسافرخوب وهم برای راننده مخصوصن باطرهای تشویش وگرنه مسافر کشهای شخصی بیچاره میکنن مردم روممنون ازاسنب یاحسین

  12. سلام واقعا عالیه من دوست دارم راننده این سیستم باشم میشه راهنماییم کنید لطفا ک چجوری میتونم اینکارو انجام بدم

  13. خدیجه اقبال

    دوست دارم این اپ رو نصب کنم که متاسفانه به سبب داشتن وندوز فون نمیشه نصب کرد، لطفاً امکان نصب کردن این اپ رو برای این نوع گوشی هم فراهم کنید.

  14. من مدتی هست از اسنپ استفاده میکنم،،این سیستم خیلی جدید ،خوب و کاربردی هستش ولی دوتا ایراد خیلی بزرگ داره…ا-سرعتش خیلی پایینه ۲-در بیشتر نقاط ماشین نداره

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH