لوگوی جدید گوگل را از اینجا ببینید

کمپانی گوگل، به ایجاد سر و صدا با کمترین دلیلی شهرت دارد. مثال بارزش هم همین دیروز است که این کمپانی لوگوی خود را عوض کرد و سر و صدای بسیاری را در اینترنت به پا کرد. این کمپانی، بازخوردهای بسیار جالبی را دریافت کرد. برخی بی‌تفاوت بودند و برخی خوشحال و برخی دیگر هم بسیار ناراحت! اگر از ناراحتی این عزیزان شگفت زده شده‌اید، بهتر است بدانید که اغلب کاربران از تغییر استقبال نمی‌کنند!
به هر حال لوگوی کمپانی گوگل تغییر کرده است. گوگل می‌گوید که این لوگوی جدید با شکل جدید خود که پر از منحنی است، بسیار دوستانه‌تر، منظم‌تر و رنگی‌تر است! لوگوی جدید غول جستجو را در زیر می‌بینید:
gsmarena_001این لوگو دیگر هویت جدید گوگل است و از این به بعد، آن را در همه محصولات و خدمات گوگل خواهیم دید. این لوگو، مسلما ابتدا از موتور جستجوی گوگل شروع خواهد کرد و پس از آن به سایر محصولات و سرویس‌ها نیز نفوذ می‌کند. برای جشن گرفتن این رویداد، گوگل یک ویدیو منتشر کرده است که شامل لوگوهای مختلف این شرکت در طول عمر آن و دستاوردهای بزرگی است که در زمان هریک از این لوگوها بدست آمده است.
البته یک لوگوی دیگر نیز وجود خواهد داشت. این لوگو شامل یک حرف G چهار رنگ است که جانشین g آبی رنگ قبلی می‌شود. این لوگو معمولا در دستگاه‌های موبایل دیده خواهد شد.

1 در مورد “لوگوی جدید گوگل را از اینجا ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH