لانچر LINE برای اندروید منتشر شد؛ ترکیبی از زیبایی و هوشمندی!

release-image-LINE-Launcher-en

اگرچه احتمالا شما کمپانی LINE را به‌عنوان سازنده اپلیکیشن LINE که یک برنامه برقراری تماس رایگان و پیام‌رسانی فوق‌العاده برای رقابت با واتس‌اپ در سطح جهانی محسوب می‌شود، به‌خاطر دارید اما باید بدانید که به‌تازگی، این کمپانی از یک برنامه متفاوت برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی رونمایی کرده است. همان‌طور که از نام این برنامه برمی‌آید، لانچر LINE یک برنامه کاربردی برای سیستم‌عامل اندروید است که به‌ کاربران، اجازه می‌دهد تا صفحه اصلی گوشی و یا تبلت خود را شخصی‌سازی نمایند و به رابط‌کاربری بی‌جان دستگاه خود، جانی دوباره ببخشند.

اگر این ویژگی‌ها برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد، به‌خاطر آن است که LINE، پیش‌تر برنامه‌ای را با نام LINE Deco ارایه داده؛ برخلاف این برنامه که بیش‌تر به یک مجموعه هو‌م‌اسکرین شبیه است، لانچر LINE، تمامی ویژگی‌های شخصی‌سازی که از یک لانچر اندرویدی انتظار دارید، نظیر ویجت، نمایش میزان شارژ باتری به‌شکل یک خرگوش، یک آیکون برای بستن برنامه‌های غیرضروری و افزایش حافظه رم و 3000 تم رایگان با قابلیت انتخاب را در خود جای داده است. این شما و این، تصاویری از رابط‌کاربری این لانچر:

Line-Launcher Line-Launcher (1)از نظر بصری، لانچر LINE شخصیت‌های محبوب و سنتی لاین را نظیر قهوه‌ای، Cony و Sally با تم‌های کلی‌تر نظیر مناظر، طبیعت و حیوانات ترکیب کرده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این لانچر، ویژگی‌هایی را داشته باشد که نیاز به کشف‌شدن دارند.

یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های این لانچر که سازنده به‌آن می‌بالد، «موتور جستجوی جامع» لاین لانچر است که می‌تواند به‌طور هم‌زمان، بین صفحات وب، مخاطبین و برنامه‌های نصب‌شده به‌جستجو بپردازد. این لانچر را می‌توانید از لینک زیر، دریافت نمایید:

لینک دانلود لاین لانچر از گوگل‌پلی

2 در مورد “لانچر LINE برای اندروید منتشر شد؛ ترکیبی از زیبایی و هوشمندی!”

  1. من از لاین راضیم چون نه تنها خوب بود داره روز به روز بهترشم می کنه نه مثل نرم افزار ایکس و ایگرگ که از روز اول حتی کوچکترین و جزیی ترین امکاناتش تغییر نکرده ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH