ایسر از تلفن ویندوزی Jade Primo رونمایی کرد

نمایشگاه IFA 2015 آغاز شده است و در جریان برگزاری این رویداد، ایسر از محصولات جدیدش یکی پس از دیگری رونمایی می‌کند. جدیدترین محصولی که از سوی این کمپانی معرفی شده است، تلفن هوشمند ویندوزی به نام Jade Primo است که دارای ویژگی‌های جالبی است.PCPHONE

این دستگاه 5.5 اینچی از آخرین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت، یعنی ویندوز 10 بهره‌مند است و بنابراین باید آن را اولین تلفن/کامپیوتر شخصی مبتنی بر ویندوز 10 نامید. این دستگاه همچون یک گوشی قادر است تا در مکالمات شما را یاری دهد و به مانند کامپیوترها، توانایی اجرای کامل ویندوز و برنامه‌هایش را دارد.

این دستگاه که یه کامپیوتر جیبی خوانده می‌شود، به همراه قابلیت مخصوص Continuum مایکروسافت در کنار یک ماوس بی‌سیم، داک و کیبورد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در بخش مشخصات فنی، این دستگاه از نمایشگری 5.5 اینچی سوپر امولد بهره می‌برد. در کنار  آن، یک دوربین 21 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه در پشت و یک نمونه 8 مگاپیکسلی در جلو برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که هر دو از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. چیپ‌ست اسنپدراگون 808 نیز به عنوان قلب تپنده این دستگاه فعالیت خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه جهانی این محصول متفاوت هنوز به طور دقیق مشخص نشده است و باید همچنان منتظر ماند و دید که چه زمانی، ایسر Jade Primo را عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH