لنوو تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی جدید خود را معرفی کرد: با Ideapad MIIX 700 آشنا شوید

در کنار لپ‌تاپ‌های گوناگونی که روزانه معرفی می‌شوند کمپانی لنوو امروز از یک تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی جدید رونمایی کرد که Ideapad MIIX 700 نام دارد و این محصول دوست داشتنی از یک پایه نگهدارنده استفاده می‌کند و در کنار آن نیز شاهد قلم استایلوس و داک کیبورد هستیم و این باعث می‌شود کاربران بتوانند از تبلت در بخش‌های گوناگون استفاده کنند.

Lenovo-MIIX-700-(1)

Ideapad MIIX 700 با ویندوز 10 عرضه شده است که با سخت افزار‌های متفاوتی روانه بازار خواهد شد. این محصول از پردازنده اینتل Skylake Core M7 بهره می‌برد که 8 گیگابایت حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده است و شاهد یک حافظه 256 گیگابایتی بر روی آن هستیم که در زمینه ارتباطات نیز از دو پورت USB بهره می‌برد و یکی از آن‌ها USB 3.0 است. البته در کنار این پورت‌ها شاهد پورت HDMI و microSD نیز هستیم و نسخه LTE این دستگاه نیز از شیار میکرو سیمکارت بهره می‌برد.

Lenovo-MIIX-700-(2)

از لحاظ طراحی این محصول ظاهر خوبی دارد اما در اولین نگاه تنها چیزی که به خاطر می‌آید تبلت کمپانی مایکروسافت با نام سرفیس پرو 3 است که گویا الگو لنوو نیز همین تبلت بوده است. البته نکته دوست داشتنی در خصوص تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی لنوو این است که همراه با کیبورد عرضه می‌شود و دیگر نیازی نیست تا کیبورد را به صورت مجزا و همانند آنچه که در سرفیس پرو 3 دیده بودیم خریداری کنید.

Lenovo-MIIX-700

گفته می‌شود که Ideapad MIIX 700 با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد اما فعلا معلوم نیست که این قیمت مربوط به چه سخت افزاری است و البته اطلاعاتی هم در خصوص اینکه نسخه‌های متفاوت این محصول چه تفاوت قیمتی با یکدیگر خواهند داشت، منتشر نشده است. لنوو تصمیم دارد این محصول را در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه کند که به احتمال زیاد در آن موقع اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH