ایسر از دو اسمارت فون ارزان قیمت پرده برداشت

در نمایشگاه IFA، ایسر در حال معرفی محصولات خود است. این کمپانی که لحظاتی قبل از چندین محصول در بخش‌‌های مختلف رونمایی کرد، از دو تلفن هوشمند ارزان قیمت جدید خود نیز با نام‌های Liquid Z320 و Liquid M320 پرده برداشت.

Liquid-Z320در لیست مشخصات فنی به جز سیستم‌عامل، این دو مدل تفاوت چندانی با یک‌دیگر ندارند؛ مدل Liquid Z320 از سیستم‌عامل اندروید و Liquid M320 از سیستم‌عامل ویندوز 10 بهره می‌برد. تراشه‌ اسنپدراگون 210 نیز قلب تپنده هر دو دستگاه است که از استاندارد ارتباطی LTE پشتیبانی نمی‌کند. همچنین 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی برای اجرای برنامه‌ها به این تراشه کمک می‌کنند.

از دیگر مشخصات مهم سری جدید محصولات ارزان قیمت ایسر می‌شود به دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و نمایشگر 4.5 اینچی (با رزولوشن 480 در 854 و تراکم پیکسلی 218ppi) اشاره کرد.

شاید تا به اینجای کار از این دو محصول ناامید شده باشید اما باید بدانید که ایسر، سیستم صوتی DTC Studio  را در محصولاتش قرار داده که این خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به موسیقی است. در کنار مورد مذکور، فناوری Bluelight Shield ایسر نیز در این دو گوشی دیده می‌شود که به کمک آن، میزان نورهای آبی صفحه کنترل می‌شوند و به همین دلیل، چشمان کاربر بعد از کار کردن با دستگاه، خسته نمی‌شود! (در مورد نحوه کارکرد این فناوری، باید گفت که از طریق یک اپلیکیشن این اتفاق رخ می‌دهد که به Twilight بسیار شباهت دارد)

این دو موبایل ایسر از ماه سپتامبر در برخی از کشورها وارد بازار خواهند شد و در دسامبر نیز عرضه جهانی آن‌ها، آغاز می‌شود. ایسر هنوز قیمت این دو دستگاه را مشخص نکرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH