هواوی G8 با سنسور اثر انگشت و بدنه فلزی عرضه می‌شود

امروز در جریان برگزاری نمایشگاه IFA اتفاقات زیادی رخ داده است؛ از معرفی پرچم‌داران جدید سونی، و معرفی چند محصول ایسوس و ایسر گرفته تا معرفی Mate S از سوی هواوی! علاوه بر محصول مذکور، لحظاتی پیش این کمپانی چینی، رسما از G8 نیز پرده برداشت.Huawei-G8

G8 از یک بدنه فلزی با کمی انحنا برخوردار است و از همان زبان طراحی G7 سود می‌برد.

از دیگر مشخصات شاخص آن می‌توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 64 گیگابایت از طریق میکرو SD)، سیستم‌عامل اندروید لالی‌پاپ، نمایشگر 5.5 اینچی FHD و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

در زیر بدنه زیبای این اسمارت فون سه گیگابایت رم و چیپ‌ست اسنپدراگون 615 قرار گرفته است که در اجرای بازی‌های روز می‌تواند کاربر را راضی نگه دارد. همچنین این پرچم‌‎دار، از یک حسگر اثر انگشت دقیق نیز بهره می‌برد که به لطف آن، امنیت خوبی برای دستگاه فراهم شده است.

اما تمرکز ویژه‌ هواوی در این محصول، بخش دوربین آن است؛ جایی که یک دوربین 13 مگاپیکسلی با OIS و سنسور PureCel در کنار فلاش LED دوگانه در عقب و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را می‌توانیم ببینم. طبق اعلام شرکت سازنده، این گوشی در شب عملکردی فوق‌العاده داشته و با جذب نور زیاد، می‌تواند تصاویر بی‌نظیری شکار کند. هنوز قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه مشخص نشده است.

1 در مورد “هواوی G8 با سنسور اثر انگشت و بدنه فلزی عرضه می‌شود”

  1. یک میان رده شاخ دیگر از سوی هواوی
    تصور کن حسگر از ایفون 6 قوی تر و سریع تره بعد قیمتش زیر یک ملیونه
    جانم هواوی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH