مشارکت ال‌جی برای توسعه فناوری HDR برای مصرف‌کنندگان

HDR-Content-Demo_2

در این هفته در نمایشگاه IFA 2015 برلین، شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) فناوری‌های پخش برنامه و تلویزیون HDR خود را با همکاری برنامه‌سازان و تولیدکنندگان محتوا شناخته‌شده رونمایی خواهد کرد. نکته مهم ارائه پخش محتوا با نام BBC Research&Development’s HDR خواهد بود که به تلویزیون‌های 4K OLED منتقل شده است.

ال‌جی برای اولین بار تلویزیون‌های 4K OLED خود را با محتوای تلویزیونی HDR هیبریدی پهن‌باند 2.0 (HbbTV 2.0) سازگار خواهد کرد. محتوای BBC HDR که توسط EBU اتحادیه پخش اروپا به جریان خواهد افتاد از یک فناوری پخش تطبیقی ارسال بیت با نام MPEG DASH برخوردار خواهد. این فناوری استریمینگ تطبیقی پویای HTTP نیز نامیده می‌شود. این تکنولوژی استریمینگ محتواهای HDR بر روی اینترنت و وب‌سرورهای HTTP رایج را ممکن می‌کند.

افزون بر این، ال‌جی و شرکایش گذار محتواهای HDR ماهواره‌ای که از سیستم ماهواره‌ای SES ASTRA بهره می‌برند را به نمایش خواهد گذاشت. ASTRA یکی از پیشگامان خدمات پخش برنامه در جهان، 312 میلیون بیننده دارد که 154 میلیون نفر از آنها در اروپا زندگی می‌کنند.

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی قادر خواهند بود محتواهای HDR را از روی دستگاه پخش دیجیتال BROADCOM که از HDMI استفاده می‌کند را تماشا کنند. مخاطبین می‌توانند از نزدیک تفاوت بین محتواهای HDR و سایر محتواهای رایج استاندارد را لمس کنند.

لی این-کیو، نائب رئیس و مدیر بخش تلویزیون و مانیتور شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی، می‌گوید: ما از فرصت حضور در بزرگترین رویداد الکترونیکی در اروپا برای آگاهی‌بخشی در مورد فناوری HDR که ایده‌آل تلویزیون‌های OLED بهره می‌بریم. ال جی به عنوان یکی از اعضای پایه‌گذار پیمان UHD، برای ارتقای جایگاه خود در بازار HDR و ارائه بهترین محتواها به مشتریانشان، به مشارکت با شرکت‌های رسانه‌ای طلایه‌دار توجه خاصی دارد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه IFA امیدوارند با حضور در غرفه ال‌جی در سالن شماره 18 Messe Berlin از چهارم تا نهم سپتامبر نمایش محتواهای HDR را در تلویزیون‌های OLED از نزدیک ببینند.

1 در مورد “مشارکت ال‌جی برای توسعه فناوری HDR برای مصرف‌کنندگان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH