گوشی جدید سامسونگ Z3 تاییدیه FCC را دریافت کرد

Samsung-Z1_fonearena-0031

به‌تازگی، گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-Z300H گواهینامه FCC را دریافت کرده است و بسیاری، گمان می‌کنند که این مدل با توجه به شماره مدل Z1 یعنی SM-Z130H، سامسونگ Z3 خواهد بود. به‌نظر می‌رسد معرفی Z3 با وجود آنکه Z2 مطابق شایعات هیچ‌وقت معرفی نشد، کمی غیرمنطقی باشد.

به‌هرحال، با توجه به دریافت گواهینامه FCC توسط SM-Z300H، احتمالا به‌زودی، شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. با این‌حال، در ماه‌های آینده گزارشات بیشتری درباره این محصول منتشر خواهد شد.

سامسونگ Z1، از نظر مشخصات‌ فنی نمی‌تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد اما به‌نظر می‌رسد که در Z3، شاهد مشخصات سخت‌افزاری بهتری باشیم. همان‌طور که چندماه پیش شایعه شده بود، سامسونگ Z3، به سیستم‌عامل تایزن 3.0 مجهز شده و یک نمایشگر 5 اینچی HD، پردازنده چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، 1.5 گیگابایت رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپبکسلی مجهز شده است. دو اسلات برای سیم‌کارت و یک باتری 2600 میلی‌آمپری، بخش دیگری از شایعات پیرامون این گوشی را تشکیل می‌دهند. مسلما، بسیاری از افراد منتظر دیدن نسخه جدید سیستم‌عامل تایزن در Z3، خواهند بود!

پیش‌تر، قرار بود که گوشی تایزنی سامسونگ Z3 در کنفرانس توسعه‌دهندگان تایزن معرفی شود اما ظاهرا، سامسونگ نمونه‌های اولیه آن را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است.

2 در مورد “گوشی جدید سامسونگ Z3 تاییدیه FCC را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH