سامسونگ اولین پلیر اولترا اچ‌دی بلوری را معرفی کرد

امروز کمپانی کره‌ای سامسونگ اولین پلیر اولترا اچ‌دی بلوری را معرفی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانند ویدیو‌های 4K و HDR را اجرا کنند. البته چندی پیش نیز این کمپانی یک تلویزیون اولترا اچ‌دی بزرگ را در نمایشگاه CES معرفی کرده بود و از طریق تکنولوژی سامسونگ، این پلیر می‌تواند ویدیو‌هایی با وضوح 4 برابر بلوری و با رنگ‌های 64 برابری را پخش کند. فعلا اطلاعات زیادی در خصوص این پلیر منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که قیمتی کمتر از 1000 دلار داشته باشد و به احتمال زیاد در اوایل سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

البته در جریان کنفرانس خبری سامسونگ در IFA نیز اعلام شد که یکی از استدیو‌های فیلم سازی متعهد می‌شود ویدیو‌های خود را با وضوح اولترا اچ‌دی به همراه HDR عرضه کند که این فیلم‌ها شامل  Maze Runner و… می‌شود.

the-fantastic-four-DF-12054-1200

پلیر قدرتمند و جدید سامسونگ نیز ظاهری خمیده دارد تا هرچه بیشتر با تلویزیون‌های خمیده این کمپانی همسان باشد و البته در آن شاهد برخی از سرویس‌های استریم UHD نیز هستیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کنفرانس خبری سامسونگ گویا تلویزیون‌های این کمپانی اولین محصولاتی خواهند بود که به‌روز رسانی نرم افزاری جهت پشتیبانی از HDMI 2.0a را دریافت خواهند کرد که این قابلیت برای دریافت HDR از پخش کننده بلوری لازم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH