فیلیپس نسل جدید چراغ‌های Hue Lightstrip را معرفی کرد

بدون شک ایده فیلیپس در زمینه ساخت چراغ‌های LED که می‌توانند بر اساس احساسات کاربر تغییر رنگ دهند بسیار خوب و شسته رفته است اما تاکنون برخی مشکلات نیز آن را همراهی می‌کردند. برای مثال تاکنون این نوع از چراغ‌ها قادر نبودند تا نور سفید را ساطع کنند و به همین دلیل شما مجبور بودید تا چراغ را خاموش کنید. البته این حقیقت نیز وجود داشت که این چراغ‌های نواری تنها دو متر طول داشتند و کاربران قادر نبودند تا از طریق آن‌‌ها ورودی خانه خود را نورانی کنند و علاوه بر این نمی‌توانستند در زیر کابینت‌های آشپرخانه نیز از چنین چراغ‌هایی استفاده نمایند. گویا خود فیلیپس نیز بر این مشکلات اشراف داشته است و اکنون نسخه جدید از چراغ‌های خود را که Hue Lightstrip نام دارند، معرفی کرد است.

Hue-Lightstrip-Plus_kitchen-white

در این چراغ جدید کمپانی سعی کرده تا تمام این مشکلات را از بین ببرد و به همین دلیل اکنون می‌تواند نور سفید 2000 تا 6500k (کلوین) را ساطع کند و با کمک آن شما می‌توانید از چراغ‌های نواری جدید فلیپس به عنوان چراغ عادی خانه استفاده کنید. علاوه بر این شما قادر خواهید بود تا طول این چراغ‌ها را نیز به 10 متر برسانید که این کار از طریق افزودن 8 متر چراغ اضافی صورت می‌گیرد. علاوه بر این در نسل جدید این لامپ‌ها فیلیپس نسبت به نسل قبلی 120 لومن (lumens) را به 1600 لومن رسانده است.

Hue-Lightstrip-Plus_blue

با وجود اینکه نسل اول این چراغ‌ها نیز بسیار عالی بودند اما نمی‌شد آن‌ها را جایگزین لوستر خانه کرد اما اکنون در نسل جدید شما دست باز‌تری دارید و می‌توانید از طریق این چراغ‌ها نیز خانه خود را روشن کنید. این چراغ‌ها از ماه آینده (به همراه آدابتور برق) با قیمت 89.95 دلار و یا 79.95 یورو عرضه خواهند شد و برای خرید هر متر چراغ اضافه نیز می‌بایست مبلغ 29.95 دلار یا 24.95 یورو پرداخت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH