ال‌جی G4 Note ماه آینده از راه می‌رسد

g4-fb

به‌تازگی، شایعه شده است که ال‌جی برای معرفی یک پرچم‌‎دار جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی، آماده می‌شود. اخیرا برخی شایعات درباره آن، مانند داشتن یک بدنه فلزی رد شده است اما با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد.

گوشی آینده ال‌جی بسته به شایعات متفاوت، با نام‌های G4 Note و G4 Pro خوانده می‌شود. احتمالا، این گوشی از نظر سخت‌افزاری شباهت‌های بسیار زیادی با G4 ال‌جی داشته باشد.

یک گزارش از سرزمین مادری ال‌جی یعنی کره‌جنوبی، نشان می‌دهد که G4 Note یا G4 Pro در 10 اکتبر (18 مهرماه) ارایه خواهد شد. البته ممکن است تاریخ اعلام‌‎شده، تنها مختص به کره‌جنوبی باشد. هفته گذشته، مدیر بخش موبایل ال‌جی، آقای چون‌جونو تایید کرد که گوشی پرچم‌دار ال‌جی در سه‌ماهه چهارم سال جاری، معرفی می‌شود.

با این‌حال، هیچ شایعاتی درباره مشخصات فنی آن، منتشر نشده است. انتظار می‌رود که گوشی آینده ال‌جی یک باتری قابل تعویض داشته باشد و دکمه‌های پاور، افزایش و کاهش صدا را در پشت خود جای بدهد. با این‌حال، داشتن یک قلم استایلوس برای پرچم‌دار آینده ال‌جی چندان دور از ذهن نیست!

شایعات بیشتری درباره این گوشی وجود ندارد اما باتوجه به‌ عرضه آن در ماه آینده، می‌توان خوش‌بین بود که در هفته‌های آتی، گزارشات بیشتری درباره این مدل منتشر شود.

به‌روزرسانی: برخلاف خبر امروز که مدعی بود پرچم‌دار آینده ال‌جی با نام G4 Note یا G4 Pro ارایه می‌شود، به‌نظر می‌رسد که ال‌جی از  نام دیگری برای آن، استفاده خواهد کرد. همان‌طور که @evleaks در توئیت اخیر خود اشاره کرده است، گوشی جدید ال‌جی یک لوگو V10 در پشت خود دارد. بنابراین، ممکن است به‌همین نام ارایه شود.

به‌گفته‌ی @evleaks، این مدل به یک نمایشگر 5.7 اینچی QuadHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل مجهز شده است و همانند G4، توسط پردازنده 6 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون سری 808 قدرت می‌گیرد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به حسگر اثرانگشت، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دوربین عقب 16 مگاپیکسلی، سه گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و پشتیبانی از کارت microSD اشاره کرد.

@evleaks همچنین مدعی است که این گوشی، یک ویژگی بسیار جالب دارد. به‌گفته‌ی وی، پرچم‌دار جدید ال‌جی از یک نمایشگر ثانویه بهره می‌برد. به‌نظر می‌رسد که این نمایشگر، در بالای گوشی، یعنی بالای صفحه‌نمایش و زیر حفره‌های اسپیکر و در سمت راست دوربین سلفی و یک حسگر دیگر، قرار گرفته است.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، نمایشگر کمکی در ال‌جی V10 ، احتمالا عملکردی مشابه با نمایشگر ثانویه گوشی سامسونگ Continuum خواهد داشت. این گوشی، پیش‌تر در سال 2010 معرفی شد. البته نمایشگر ثانویه سامسونگ Continuum، در زیر صفحه‌نمایش اصلی قرار گرفته بود.

در ادامه، می‌توانید تصاویر منتشر شده از ال‌جی V10 را مشاهده نمایید:

در گزارش جدید، هنوز زمان دقیق عرضه این گوشی مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که معرفی ال‌جی V10  در ماه اکتبر صورت بگیرد. با این‌‎حال، می‌توان مطمئن بود که گوشی آینده ال‌جی، ارزان نخواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH