نگاهی به اپلیکیشن گاما: بهترین راه خرید کیف و کفش!

با شروع استقبال جهانی کاربران از فروشگاه‌های اینترنتی که مکانی برای انتخاب راحت‌تر و البته مطمئن‌تر کالاها هستند چنین فروشگاه‌هایی در ایران نیز به صورت قارچ‌واری افزایش یافتند و هر کدام به فروش محصولاتی در حیطه کاری خود پرداختند اما در این بین برخی از این فروشگاه‌ها بیشتر شناخته شده‌اند و برخی دیگر نیز در گوشه‌ای به حیات خود ادامه می‌دهند.

gama24

در کنار خرده فروشی‌های آنلاینی که تقریبا هر چیزی را می‌فروشند فروشگاه گاما تنها تمرکز خود را بر روی کیف و کفش گذاشته است و آمده تا با فروش محصولات اصیل و با قیمت مناسب خدماتی را به کاربران ارایه دهد. البته باید توجه داشت که سرویس گاما خود فروشنده نیست و شاید بتوان گفت واسطی است بین فروشگاه‌ها و کاربران که آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به یکدیگر متصل می‌کند. همراه ما باشید تا به بررسی این اپلیکیشن بپردازیم.

Screenshot_2015-09-04-06-19-01

اپلیکیشن گاما برای اسمارت فون‌های اندروید و iOS عرضه شده و می‌توانید آن را از طریق وب‌سایت این مجموعه و یا سیبچه و کافه بازار دانلود کنید و حجم آن نیز حدود 2.2 مگابایت (اندروید) است که کاربران می‌توانند از طریق آن کیف و کفش مورد نیاز خود را بیابند و البته خریداری کنند.

bazar-logo

زمانی که صفحه اول برنامه را اجرا کنید محصولات برگزیده نمایش داده خواهند شد که در بین آن‌ها هم می‌توانید کفش‌ها و هم کیف‌ها را مشاهده کنید که در کنار برخی از آن‌ها نیز برچسب‌هایی قرار گرفته است تا هرچه بیشتر مشتریان را به خرید ترغیب کند که از بین این برچسب‌ها می‌توانیم به برچسب‌های تخفیف و یا ارسال رایگان اشاره کنیم.

Screenshot_2015-09-04-06-39-35

با ورود به هر محصول اطلاعات نسبتا زیادی در خصوص آن نمایش داده می‌شود که از این بین می‌توان به قیمت، درجه کیفی، نوع، برند، رنگ، سایز و… اشاره کرد و البته در زیر این بخش نیز اطلاعاتی در خصوص فروشنده قرار گرفته است که از طریق آن کاربران می‌توانند با فروشنده این محصول نیز ارتباط برقرار کنند و آدرس، شماه تماس و… آن‌ها در این بخش قرار گرفته است که از طریقشان می‌توانید برای خرید این محصول دست به کار شوید (برخی فروشگاه‌ها دارای وب‌سایت هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید کیف یا کفش مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید).

Screenshot_2015-09-04-06-24-01

سربرگ دیگر این برنامه مربوط به کالا‌های جدید است و در آن آخرین کالا‌ها قرار می‌گیرد و می‌توانید پیش از سایرین جدید‌ترین‌ها را داشته باشید. سربرگ دیگر نیز مربوط به بخش آقایان است که تنها محصولاتی در این قسمت قرار می‌گیرند که مناسب آقایان هستند و همین طور در سربرگ بانوان نیز تنها شاهد محصولاتی برای بانوان هستیم.

Screenshot_2015-09-04-06-20-16

سربرگ دیگر این برنامه مربوط به کودکان است که در آن کیف و کفش‌هایی مناسب این طبقه قرار می‌گیرد و البته برای یافتن ساده‌تر محصول مورد نظر در هر بخش، فیلتر‌هایی قرار گرفته است که از طریق آن‌ها می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را وارد برنامه کنید تا نتایج مناسب نمایش داده شوند.

Screenshot_2015-09-04-06-21-43

از طریق بخش مرتب سازی نیز می‌توانید اولویت قرار گیری گزینه‌ها را انتخاب کنید و برای مثال ابتدا ارزان‌ترین محصولات را مشاهده کنید و یا با جدید‌ترین محصولات در هر بخش آشنا شوید.

Screenshot_2015-09-04-06-20-45

البته در بین این محصولات که همگی دارای قیمت بودند و کاربر انتخاب ساده‌ای در این خصوص داشت محصولاتی نیز در لیست این برنامه دیده می‌شوند که هیچ قیمتی برای آن‌ها ثبت نشده و کلمه “تماس بگیرید” بر روی آن نوشته شده است و همان طور که از نامش پیداست برای دریافت اطلاعات درباره قیمت این محصول باید با فروشنده آن تماس بگیرید که چندان جالب نیست.

شما می‌توانید در این برنامه یک حساب کاربری ایجاد کنید و از طریق آن در محیط برنامه گشت بزنید. علاوه بر این اگر شما یک فروشگاه در خصوص کیف و کفش دارید اپلیکیشن گاما شما را یاری خواهد کرد تا مشتریانی از سرتاسر ایران پیدا کنید و برای این کار نیز می‌بایست از طریق وب‌سایت گاما و یا منو تنظیمات اپلیکیشن آن، وارد بخش پنل فروشگاهی شوید و یک حساب جدید را ایجاد نمایید.

Screenshot_2015-09-04-06-24-46

اما بدون شک برای بسیاری از افراد سوالی در خصوص سایز کفش‌ها وجود دارد که برای مثال می‌گویند قبل از اینکه کفش را بپوشیم و مناسب بودن آن را امتحان کنیم چگونه می‌توانیم کفشی با سایز مناسب را خریداری کنیم و اپلیکیشن گاما برای این دسته از کاربران در بخش منو بالایی خود گزینه‌ای تحت عنوان راهنمای انتخاب سایز قرار داده است که از طریق آن می‌توانید سایز درست پای خود را به دست آورید و خریدی مطمئن داشته باشید.

Screenshot_2015-09-04-06-26-28

اگرچه اپلیکیشن گاما خود کار یک فروشگاه را انجام نمی‌دهد اما شاید بهتر بود که این کار را نیز خود به شخصه بر عهده می‌گرفت. زیرا در حالت فعلی کاربران با چندین فروشنده برای خرید محصولات خود در ارتباط خواهند بود اما در حالتی که خود گاما فروش محصول داشت این شرایط بهتر می‌بود و شاید بتوان گفت کاربران نیز خرید مطمئن‌تری داشتند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH