آلکاتل از OneTouch Pop Up و Pop Star رونمایی کرد

Alcatel-popUpAnd Star

پس از اتمام کنفرانس کمپانی‌های مطرح در نمایشگاه IFA 2015 حال نوبت به برندهای دیگر رسیده‌است تا بتوانند محصولات جدید خود را رونمایی کنند.

pop-tn

آلکاتل در کنفرانس خود از دو مدل گوشی جدید به‌نام‌های OneTouch Pop Up و Pop Star رونمایی کرد که یک ویژگی‌خاص و منحصر به‌فرد دارند و آن این است که می‌توان قاب پشتی آنها را به سلیقه‌خود انتخاب و تعویض کرد.

آلکاتل پاپ‌ استار در دو نسخه 3G و 4G عرضه می‌شود که از نظر سخت‌افزاری نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند، نسخه 3G این گوشی مجهز به چیپست MT6580 بوده که پردازنده‌ای چهار‌هسته‌ای و دارای فرکانس 1.3گیگاهرتز است. از دیگر مشخصات این تلفن‌همراه میان‌رده می‌توان به حافظه‌داخلی 8 گیگابایتی، رم 1 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن HD نام‌برد. وظیفه تولید نیرو در این گوشی را یک باتری 2000 میلی‌آمپر‌ساعتی بر عهده دارد.

نسخه 4G این گوشی مجهز به چیپست MT6735P است که چهار‌هسته 1 گیگاهرتزی دارد و از پردازش 64 بیتی بهره‌مند است. 1 گیگابایت رم، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 2000 میلی‌آمپر‌ساعتی از دیگر مشخصات این تلفن‌همراه است.

Alcatel-popUpAnd Star2

آلکاتل پاپ‌آپ از لحاظ سخت‌افزاری در سطح بالاتری قرار دارد و قدرت‌مندترین عضو خانواده پاپ آلکاتل محسوب می‌شود. این تلفن‌همراه دارای یک پردازنده اسنپدراگون 610 با هشت هسته  1.4 گیگاهرتزی، 2گیگابایت رم و حافظه‌ داخلی 16 گیگابایتی است. نمایشگر این محصول 5 اینچی بوده و رزولوشن HD را ارایه می دهد، دوربین این تلفن‌همراه 13 مگاپیکسل و با گشودگی دیافراگم f/2.0 و دوربین سلفی‌اش نیز یک نمونه 5 مگاپیکسلی است. ناگفته نماند که این نسخه در 5 رنگ سیاه، سفید، آبی، نارنجی و قرمز عرضه می‌شود.

هرسه گوشی معرفی‌شده از دوسیم‌کارت و کارت‌حافظه پشتیبانی می‌کنند. در رابطه با قیمت و زمان عرضه این سه گوشی اطلاعاتی منتشر نشده‌ است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH