نقش هر پرنده خشمگین، در بازی جنگ ستارگان!

شمشیر نوری لوک اسکی واکر حالا در دست رد (پرنده قرمز) است. احتمالا اگر از تکرای بودن پرندگان عصبانی، عصبانی نباشید! ساعت‌های متمادی به خاطر گیم پلی خوب و جذاب آن درگیر بازی خواهید شد.
شما بیش از 80 مرحله را باید در کهشان و در مکان‌های نمادینی مثل Tatooine و ستاره خوک به سر ببرید تا نگذارید خوک‌های امپراطوری، برج‌های لیزر و خوک مهاجم Tusken نیرو های تاریک شما را برای گرفتن هر سه ستاره گول بزنند. پادشاه خوک‌ها (دارت ویدر) خوک‌های سرباز را برای حفاظت از امپراطوریش گماشده است.
شما می‌توانید برای نابودی امپراطوری خوک‌ها از lightsabers، انفجار و همچنین Jedi powers استفاده کنید.
شما همچنین قادر هستید در طول بازی بر خلاف نسخه‌های قبل، سطح پرندگان خود را ارتقا دهید و آپدیت بازی برای شما رایگان خواهد بود.
حالا اگر مشتاق هستید تا بدانید که پرنده‌های دیگر به جای کدامیک از شخصیت‌های فیلم جنگ ستارگان قرار دارند، این لیست را برای شما قراهم آورده‌ایم:
رد (پرنده قرمز): لوک اسکای واکر
استلا (پرنده صورتی): شاهزاده لیا
بمب (پرنده سیاه): اوبی وان کنوبی
چاک (پرنده زرد): هان سولو
ترنس (پرنده قهوه‌ای): چوباکا
اگر از علاقه‌مندان سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستید و انگری بردز را نیز دوست دارید، شاید قرار گرفتن این دو که طرفداران زیادی دارند جذابیت بازی را دو چندان کند. شاید هم آن‌قدر این بازی برایتان تکرای باشد که با توجه به این تلفیق و دیگر تغییرات، دیگر به سراغ این پرندگان عصبانی نروید.

[divide style=”2″]

با شرکت در مسابقه بزرگ آی‌تی رسان، شانس خود را برای بردن دو گوشی هوشمند امتحان کنید: شرکت در مسابقه

همچنین می‌توانید نخستین شماره از مجله الکترونیکی آی‌تی‌رسان را به طور مستقیم و رایگان از لینک زیر دریافت کنید.

[download id=”15″]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH