تحلیلگران می‌گویند: آی‌فون 7 باریک‌ترین گوشی تولید شده خواهد بود

با اینکه آی‌فون 6s و آی‌فون 6s Plus هنوز رسما معرفی نشده‌اند، از سوی موسسه آنالیز KGI آقای Ming-Chi Kuo (کسی که او را به خاطر پیش بینی‌های درستش در مورد ویژگی آی‌فون‌های جدید می‌شناسند) اطلاعاتی در خصوص آی‌فون 7 منتشر شده است. این محصول که قطعا در نیمه دوم سال 2016 میلادی به بازار عرضه خواهد شد، قطعا باریک‌ترین آی‌فون تولید شده تا کنون خواهد بود.

iphone_6_plus

طبق گزارش Apple Insider، آقای Ming-Chi kuo با دسترسی به اطلاعاتی از طراحی آی‌فون بعدی اپل، به این نتیجه رسیده است که اپل در نظر دارد تا ضخامت آی‌فون 7 را چیزی بین 6 و یا 6.5 میلی‌متر در نظر بگیرد. اگر این ضخامت 6.5 میلی‌متر نیز انتخاب شود، آنگاه آی‌فون 7 از آی‌فون 6 با ضخامت 6.9 میلی‌متری‌اش باریک‌تر و زیباتر خواهد شد و لقب خوش هیکل‌ترین آی‌فون را نصیب خود خواهد کرد.

از آی‌فون 6s که احتمالا هفته آینده و در تاریخ 9 سپتامبر معرفی خواهد شد، اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد ضخامت آن بیش از آی‌فون 6 است. گزارش‌ها حاکی از این است که اپل به دلیل استفاده از آلیاژ جدیدی از آلومینیوم و همچنین بهره‌گیری از فناوری‌های جدیدی همانند Force Touch مجبور شده است تا ضخامت آی‌فون جدیدش را به 7.1 میلی‌متر افزایش دهد.

فناوری Force Touch که هم اکنون در ساعت‌های هوشمند این کمپانی استفاده می‌شود به کاربر اجازه می‌دهد تا با فشاری که هر بار با لمس کردن صفحه نمایش به گوشی وارد می‌کند، بتواند فرامین مختلفی را صادر نماید. شایعات حاکی از آن است که این فناوری جالب در آی‌فون‌های نسل بعد یعنی iPhone 6s و iPhone 7 نیز به کار برده خواهد شد.

خب، باید کمی منتظر بمانیم تا ببینیم کارخانه کوپرتینو هفته آینده چه سورپرایزی برای هوادارانش دارد، آیا صحبت در خصوص آی‌فون 7 زود نیست؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH