انتشار تصاویری جدید از اسمارت فون اندرویدی نوکیا C1

تا چند وقت دیگر، نوکیا می‌تواند مجددا به تولید گوشی‌ هوشمند بپردازد. تا به حال، محصول اندرویدی بزرگی از نوکیا ندیده‌ایم اما این کمپانی با معرفی تبلت اندرویدی N1 نشان داد که قصد دارد بر این بخش از بازار نیز به صورت جدی ورود کند. پس از عرضه نوکیا N1، شایعات خبر از معرفی موبایلی اندرویدی با عنوان C1 که از لانچر Z بهره‌مند است، می‌دهند. اکنون تصاویر جدیدی از این اسمارت‌ فون منتشر شده است که احتمال معرفی آن را قوت می‌بخشد. در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.Noia-C1چند روز پیش رندرهایی از نوکیا C1 لو رفت و امروز نیز شاهد تصاویری واقعی و زنده از این محصول هستیم. طبق تصاویر منتشر شده، این محصول از زبان طراحی جدیدی از سری محصولات نوکیا بهره می‌برد و در اطراف نمایشگر، حاشیه‌های بسیار کمی دارد. در کنار آن، این دستگاه از کلیدهای مجازی نیز بهره می‌برد.

از جمله مشخصات فنی این محصول می‌شود به یک نمایشگر 5 اینچی (با وضوح 1080p)، چیپ‌ست اینتل، 2 گیگابایت رم، دوربینی 8 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. همچنین به احتمال فراوان اندروید مارشمالو به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض C1 خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که جنس بدنه مورد استفاده در این محصول چه چیزی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که نوکیا چه زمانی C1 را معرفی و با چه قیمتی آن را عرضه می‌کند.

2 در مورد “انتشار تصاویری جدید از اسمارت فون اندرویدی نوکیا C1”

  1. به به
    به به
    به به به به به به به به به به….
    چه شود نوکیا میخواد برگرده اونم با سیستم عامل برتر جعان چه شود این بار شاید گوشی آیندم نوکیا باشه 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH