سونی عملکرد ضعیف باتری آی‌فون‌های جدید را مسخره کرد!

روز گذشته آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس معرفی شدند که در آن‌ها شاهد فناوری 3D Touch، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پردازنده A9 و 2 گیگابایت حافظه رم بودیم. اما با این اوصاف گفته می‌شود که باتری این دو محصول افزایش نداشته و همانند نسخه‌های قبلی هستند.

البته خود اپل نیز این موضوع را تایید و اعلام کرده که باتری‌ها همان چیزی هستند که در نسل قبلی مشاهده کرده بودیم و بر این اساس کاربران می‌بایست هر روز گوشی خود را به شارژر متصل کنند.

Sony-Siri-iPhone-battery-life-02

زمانی که اپل این موضوع را اعلام کرد، سونی به این فکر افتاد که این موضوع می‌تواند یک نقطه ضعف برای آی‌فون‌های جدید باشد و سریعا دست به کار شد. سونی متنی همانند دعوت نامه اپل برای مراسم را آماده کرده و در آن پرسیده است که: سیری، عملکرد باتری دستگاه چگونه است؟ و در مقابل پاسخ سیری نیز جالب است: به سمت سونی مهاجرت کنید. باید توجه داشته باشید که پرچم‌داران جدید سونی با نام‌های اکسپریا Z5، اکسپریا Z5 کامپکت و اکسپریا Z5 پرمیوم هر سه قادر هستند تا دو روز دوام بیاورند.

انجام چنین کار‌هایی در زمینه فناوری و اغلب بخش‌ها عادی است و شب گذشته نیز سامسونگ تیکه‌ای به آی‌پد پرو انداخت! حال آیا شما به دلیل عملکرد ضعیف باتری، پرچم‌دار سونی را به آی‌فون ترجیح می‌دهید؟

12 در مورد “سونی عملکرد ضعیف باتری آی‌فون‌های جدید را مسخره کرد!”

  1. سونی زد 5 پریموم با باطری 3430 میلی امپر فعلا بیشترین و بالاترین نگهداری در دو روز است و دوربین 23 و با پخش ویدیو با کیفیت 4k

  2. نه که ساموسنگ همین اواخر گوشی های پلاستیکی دست مردم نمیداد و به خاطر ارزان و تبلیغ بالا مشتری خود حفظ کرده و تشابهی به هووای نداره واقعا

  3. اپل هم خودشو مسخره کرده با این گوشی های تکراری تازه داره امکاناتش میرسونه به سونی و سامسونگ آنوقت سونی رو مسخره میکنند میگن طراحی هاش تکراریه.

  4. آخه سونی تو که معلوم نیست این پریمیومت حد اقل شیش ساعت رووم میاره یا نه العان مسخره این میکنی

  5. سیری طراهی و رابط کاربری سونی چطور است؟ 🙂
    به سمت سامسونگو ال جی و هواوی بشتابید
    اگه جرعت داشت این سوالو میپرسید

  6. باطری های سونی همه گی عالی هستن باید قبول کرد اما جز پرمیوم
    پرمیوم من مطمعنم باطری خوبی نخواهد داشت و نهایتا یک روز دووم بیاره اینا حرفه
    میگفتن اس 6 هم دو روز میمونه با کواد اچ دی و باطری نه چندان زیاد اما معمولی بود
    من که انتظار زیادی از پرمیوم ندارم اخیزا در یکی از سایت ها نگاه نزدیکی داشته و گفته که با زد 5 صفحه پرمیوم فرقی نداره
    پس شانس زیادی نداره اینا حرفه
    ولی زد 5 خوب چیزیه خدا کنه قیمتش بالا نباشه چون ملت نمیخرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH