احتمال معرفی گلکسی S7 با دوربین دوگانه!

با اینکه تا معرفی کهکشان جدید سامسونگ یعنی گلکسی S7 زمان زیادی باقی مانده است، اما پس از معرفی S6 و سپس محصولات تکمیل کننده آن، باید آرام آرام منتظر شنیدن خبرهایی در مورد کهکشان بعدی باشیم.

Samsung-Galaxy-S6-Edge-Plus-13-640x359

این اخبار معمولا از شایعات شروع شده و سپس به اخباری رسمی منتهی می‌شود! حال جدیدترین شایعه در خصوص S7 از سوی یک منبع خبری کره‌ای مخابره شده است! این منبع معتقد است که سامسونگ در نظر دارد تا برای گلکسی S7 از دوربین دو گانه یا همان Dual Camera بهره گیرد!

اما چرا دوربین دو گانه؟ خب، حتما همه شما علاقه‌مندان به فناوری و تکنولوژی ریسک کمپانی HTC و معرفی M8 را به خاطر دارید. موضوعی که چندان به مذاق منتقدین خوش نیامد. با بهره‌گیری از دو دوربین کاربر می‌تواند تصاویری با فوکوس بهتر را ثبت کرده و عمق بیشتری را در تصاویر خود ببیند. در همان زمان آن‌ها از فناوری به نام Lytro رونمایی کردند که به کاربر اجازه می‌داد پس از ثبت عکس، اقدام به انتخاب محدوده فوکوس بر روی تصویر کند.

البته قطعا سامسونگ روند HTC را ادامه نداده و حتما مسیری را انتخاب می‌کند که در آن پیروز باشد، اما هنر سامسونگ این بار در بازاریابی و تبلیغ است. تا صحبت از دوربین دو گانه است بگوییم که اپل نیز شاید برای نسخه بعدی پرچمدارش یعنی iPhone 7 از فناوری شبیه به آن بهره گیرد.

در هر صورت، این تازه‌ترین و داغ‌ترین موضوعی است که به گلکسی S7 نسبت داده شده است. شایعات قبلی در خصوص این محصول به این نکته اشاره داشت که S7 با صفحه نمایشی 5.7 اینچی عرضه شده و این بار سامسونگ در نظر دارد تا پرچم‌دار جدیدش را با پردازنده اسنپدراگون 820 به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH