گوشی ارزان‌ قیمت جدید سامسونگ با نام گلکسی J2 معرفی شد

Samsung-Galaxy-J2

سامسونگ، امروز گوشی گلکسی J2 را معرفی کرد. این گوشی، قرار است به سری J سامسونگ یعنی گوشی‌های J3،J5 و J7 ملحق شود.

گلکسی J2 در هند معرفی شده است و نسخه 5.1.1 اندروید لالی‌پاپ را به‌‌همراه دارد. یکی از قابلیت‌های نرم‌افزاری که در این گوشی می‌توانید مشاهده کنید، حالت “Ultra Data Saving” بوده که توسط اپرا مکس طراحی شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، اپرا مکس به‌عنوان یک برنامه‌جانبی هم‌اکنون در دسترس است و به‌کاربران اجازه می‌دهد تا در مصرف دیتا موبایل خود، صرفه‌جویی نمایند.

به‌گفته‌ اپرا، فناوری “بهینه‌سازی اطلاعات” باعث خواهد شد تا 50 درصد مصرف داده‌های موبایل و هم‌چنین، 11 درصد رم نیز به‌وسیله بستن برنامه‌هایی نظیر یوتیوب، اینستاگرام و Vine که از دیتا زیاد استفاده می‌کنند، کاهش بیابد. به‌علاوه، حالت “Ultra Data Saving” به کاربران اجازه می‌دهد تا استفاده انفرادی برنامه‌ها را از دیتا، محدود نمایند.

قلب پردازشی این گوشی را یک تراشه 4 هسته‌ای اگزینوس 3475 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز برای هرهسته تشکیل می‌دهد. از یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل در گلکسی J2 سامسونگ استفاده شده‌ است. دیگر قابلیت‌های معرفی‌شده برای این گوشی شامل موارد زیر می‌شود:

  • پشتیبانی از فناوری 4G
  • دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی
  • دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی
  • 1 گیگابایت رم
  • فضای داخلی 8 گیگابایتی قابل گسترش با کارت‌حافظ
  • باتری 2000 میلی‎‌آمپری

سامسونگ، گلکسی J2 را در 21 سپتامبر در هند با قیمت حدودی 129 دلار (8490 ارز محلی هند) به‌فروش خواهد رساند. متاسفانه در حال‌حاضر، مشخص نیست که این گوشی در انحصار بازار هند باقی می‌ماند یا بعدا برای بازارهای دیگر عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH