گجتی خاص از نوکیا که در سال 2013 طراحی شد اما هرگز به بازار نیامد!

این تصویر که در زیر می‌بینید، مربوط به یکی از دستگاه‌های نوکیاست که با نام “Nokia Reader” شناخته می‌شود.
coo9v8xwiaeqihkمی‌توان گفت که این دستگاه الهام بخش طراحی سری لومیای نوکیا بوده است. این عکس را ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای فناوری در یک توییت منتشر کرده است و در مورد آن نوشته است: “Nokia Reader، حدود سال 2013”
گرچه ایوان بلس، در اطلاعاتی که می‌دزدد، فرد امانتداری است (!) و تا حالا دروغی از او نشنیده‌ایم، اما به نظر می‌رسد در این مورد اشتباه می‌کند. با توجه به ظاهر دستگاه، می‌توان گفت که Nokia Reader رگه‌هایی را از N900 که ساخته سال 2009 است، به ارث برده است. اگر تاریخ 2013 صحیح باشد، باید گفت که نوکیا، از طراحی قدیمی‌تری نسبت به گوشی‌های لومیای خود برای این دستگاه استفاده کرده است. کلمه Reader که بر پشت دستگاه حک شده است، احتمالا به این مورد اشاره می‌کند که این گجت برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی ساخته شده است.
در سال 2014، مایکروسافت، بخش خدمات و دستگاه‌های نوکیا را خرید و این گجت هم، هنوز معرفی نشده بود که به تاریخ پیوست! نوکیا طبق قرارداد، تا سال 2016 حق ساخت گوشی‌های هوشمند را ندارد و پس از این مدت نیز ممکن است بخواهد با سیستم عامل اندروید به این رقابت برگردد. این کمپانی، تبلت N1 را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کرد و احتمال دارد که مجددا بخواهد طعم اندروید را بچشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH