شیائومی Mi Note 2 با دوربین دوگانه و حسگر اثر انگشت معرفی خواهد شد

xiaomi-mi-note-box

به‌تازگی، در صفحه Weibo درزدهنده KJuma@، رندرهایی منتشرشده است که فبلت Xiaomi Mi Note 2 را به‌تصویر می‌کشد. با نگاهی به‌تصاویر، به‌نظر می‌رسد در این فبلت یک دکمه فیزیکی Home قرارگرفته است که احتمالا، به‌عنوان سنسور اثر انگشت عمل خواهد کرد. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که می‌گویند این سنسور، همان فناوری شناسایی بیومتریک Sense ID اوترا سونیک کوالکام است که در ماه مارس امسال، معرفی شد.

در ادامه، رندرهای منتشرشده از شیائومی Xiaomi Mi Note 2 را مشاهده می‌کنید:

 

افرادی که ناهنجاری‌های شیائومی Mi Note 2 را می‌پسندند، مسلما طراحی جلویی دستگاه را دوست خواهند داشت. تصویر دیگر که پشت این گوشی را نشان می‌دهد، افشا می‌کند که شیائومی Mi Note 2 به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. یکی از این دوربین‌ها احتمالا برای ضبط تصاویر معمولی استفاده می‌شود و دوربین دیگر، وظیفه ثبت جزئیات عمق عکس را برعهده دارد. پیش‌تر، چنین فناوری را در اچ‌تی‌سی One M8 و دوربین‌های Lytro نیز دیده بودیم!

آخرین شایعات، فاش کرده است که شیائومی Mi Note 2 از یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD بهره خواهد برد. قدرت این گوشی توسط اسنپدراگون 820 با پردازنده چهارهسته‌ای Kryo و تراشه گرافیکی آدرنو 530 تامین می‌شود. در داخل این مدل، 4 گیگابایت رم به‌همراه 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی وجود دارد؛ این، نشان می‌دهد که شیائومی Mi Note 2 در دو نسخه به‌بازار عرضه خواهد شد.

یک دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت این گوشی، وظیفه‌ ثبت تصاویر را برعهده دارد و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلوی شیائومی Mi Note 2، به‌شما برای ویدیو چت و گرفتن عکس‌های سلفی کمک خواهد کرد. باتری این مدل، یک نمونه 3500 میلی‌آمپری است که پس از اتمام‌شارژ به‌کمک فناوری «شارژ سریع» کوالکام، به‌سرعت شارژ خواهد شد. همچنین، سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 آب‌نبات چوبی به‌همراه آخرین نسخه از رابط‌کاربری اختصاصی شیائومی، یعنی MIUI 7 برروی Mi Note 2 نصب شده است.

فعلا، هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه این گوشی وجود ندارد اما با اطمینان می‌توان گفت که زمان ارایه این گوشی به زمانی که کوالکام چیپ‌های اسنپدراگون 820 را در اختیار سازندگان قرار دهد، بستگی دارد. شایعات قبلی مدعی هستند که تراشه اسنپ‌دراگون 820 در ماه دسامبر در اختیار سازندگان قرار می‌گیرد و اولین گوشی با این تراشه در ماه مارس، ارایه خواهد شد. پیش‌تر، آقای Pan Jiutang مدعی شده بود که شیائومی Mi5 به‌عنوان اولین گوشی با این پردازنده ارایه می‌شود. به‌علاوه، در همان ماه، ایسوس PadFone S2 نیز با اسنپدراگون 820 معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH