انداختن عکس سلفی با خرس‌های یک پارک گردشگری موجب تعطیلی آن شد!

تب سلفی گردن آن‌قدر بالا گرفته است که دیگر باید هر روز منتظر یک خبر هیجان انگیز از این ماجرا باشیم! گاه اخبار خنده دار، گاه اتفاقاتی ترسناک و خطرناک و گاه رویدادهای مرگبار هنگام ثبت عکس‌های سلفی!

1442420084-landscape-1442415934-gettyimages-ar3291-001

خب، در تازه‌ترین اتفاق رخ داده، افرادی که علاقه بیش از حدی به گرفتن عکس سلفی با خرس‌ها داشتند دردسر ساز شدند. این پارک طبیعی به دلیل اینکه بازدیدکنندگانش بیش از حد با خرس‌های این مجموعه عکس سلفی می‌گرفتند، کلا تعطیل شد!

اخیرا، پارک Waterton canyon که در کلرادو واقع شده است، میزبان دو خرس مادر بود که هر دو دارای دو توله خرس نیز هستند. به گزارش KMGH-TV این پارک باعث شده است که توریست‌ها به امید ثبت عکس‌های زیبا جهت شبکه‌های اجتماعی‌شان از این حیات وحش حیوانات بازدیدی بیش از حد تصور به عمل آورند.

مدیر یکی از بخش‌های این پارک در وبلاگ خود در این خصوص می‌نویسد: اکثر گردشگران با بهره گیری از چوب‌های سلفی یا همان مونوپاد به چند متری این حیوانات وحشی نزدیک می‌شوند و سعی می‌کنند یک عکس با خرس‌ها بگیرند. به همین دلیل، شرایط فعلی این پارک از لحاظ امنیتی اصلا مناسب گردشگران و بازدید کنندگان نیست و هر لحظه امکان آسیب به آن‌ها وجود دارد.

این پارک در تاریخ 28 آگوست تعطیل شده و از ورود هرگونه بازدید کننده به آن جلوگیری شده است. مقامات پارک می‌گویند که در نظر دارند تا خرس‌ها را در یک دره عمیق و باریک ساکن کنند و سپس به بازگشایی مجدد پارک اقدام نمایند. در این فصل سال، خرس‌ها برای جمع آوری غذای زمستانی از خانه خود خارج می‌شوند و در خطرناک‌ترین حالت ممکن قرار دارند.

1 در مورد “انداختن عکس سلفی با خرس‌های یک پارک گردشگری موجب تعطیلی آن شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH