تصاویر جدید از تلفن اندرویدی بلک بری را در اینجا ببینید!

blackberry-venice-970-80

چند وقتی است خبرهایی می‌شنویم مبنی بر این ‌که بلک‌بری در حال کار بر روی یک نسخه اندرویدی از تلفن‌های هوشمندش است که در حال حاضر آن را با اسم رمز ونیز می‌شناسیم. اما در عین حالی که مدیران بلک‌بری تاکنون هیچ صحبتی در تایید یا تکذیب این خبرها نکرده‌اند، به نظر می‌رسد این کمپانی چندان هم در حفاظت از اسرارش ماهر نیست! همین چند روز پیش بود که تصاویر رندر شده‌ای از این تلفن هوشمند اندرویدی به بیرون درز پیدا کرد و همراه آن بخشی از مشخصات سخت‌افزاری ونیز نیز منتشر شد. اما امروز تصاویری داریم که بسیار مهم‌تر از چند تصویر رندر شده است.

وب‌سایت Android Authority توانسته به نمونه کامل شده‌ای از پروژه ونیز دست پیدا کند و عکس‌هایی از آن گرفته که برای اولین‌بار این تلفن را با نمایشگر روشن نشان می‌دهد. تقریبا هرآنچه در این تصاویر به چشم می‌خورد، تنها تاییدی است بر خبرها و شایعاتی که چند مدتی‌ هست در رسانه‌ها شنیده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را ببینید.

bb-venice-top-650-80

bb-venice-settings-650-80

bb-venice-overview-650-80

اما از مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند که قرار است یک نسخه ایمن از سیستم‌عامل اندروید را نیز ارائه دهد، می‌توان به دوربین 18 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون اشاره کرد. همچنین این تلفن یک نمایشگر 5.4 اینچی با کیفیت QHD خواهد داشت که البته نکته جالب در مورد آن خمیدگی‌های موجود در لبه‌های کناری دستگاه است که ما را به یاد نمایشگر منحنی گلکسی اس6 اج می‌اندازد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH