مایکروسافت اج به ایکس‌باکس وان می‌آید!

چندی پیش کمپانی مایکروسافت مرورگر جدید خود را با نام اج (Edge) معرفی کرد. در حال حاضر این مرورگر در اختیار ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل قرار دارد و گفته می‌شود که به‌زودی شاهد حضور آن در ایکس‌باکس وان نیز خواهیم بود. این موضوع توسط خود مایکروسافت در صفحه توئیتر آن تایید شده و در واقع پاسخی است که به سوالات یکی از کاربران در خصوص حضور اج در کنسول داده شده است.

xbox-one-hands-on-review-02-640x406

با وجود اینکه مایکروسافت به این سوال پاسخ کاملی نداده و کاربر سوالی در خصوص حضور برخی قابلیت‌های دسکتاپ در کنسول نیز پرسیده بود؛ مایکروسافت تنها به بخش اول سوال وی پاسخ داده و با این اوصاف باید منتظر مرورگر جدید این کمپانی بر روی ایکس‌باکس وان باشیم.

اما انتظار می‌رود که اج در کنسول قابلیت‌هایی داشته باشد که در دسکتاپ شاهد آن‌ها نبوده‌ایم و دلیل این موضوع نیز به تفاوت دیده شدن و عملکرد مرورگر در کنسول و دسکتاپ باز می‌گردد. البته باید توجه داشت که این‌ها تنها حدس و گمان هستند و ممکن است محصول نهایی متفاوت از این اطلاعات باشد. Mike Ybarra از مایکروسافت نیز چندی پیش اطلاعاتی در خصوص همگام سازی هرچه بیشتر ویندوز 10 با ایکس‌باکس وان ارایه داد که با این اوصاف حضور مرورگر اج در کنسول می‌تواند عملی‌تر باشد.

فعلا اطلاعاتی در خصوص زمان ارایه این مرورگر به ایکس‌باکس وان منتشر نشده است اما می‌دانیم که مایکروسافت برنامه‌ای برای ارایه یک به‌روز رسانی بزرگ برای ماه نوامبر (آبان-آذر) دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH