ماشین حساب جدید کاسیو یک اثر هنری 220 دلاری است!

جدیدترین ماشین حساب کمپانی کاسیو یعنی S100 که یکی از پرچم‌داران این کمپانی صاحب نام محسوب می‌شود، تنها کمی با قیمت یک آی‌فون همراه با قرارداد دو ساله در ایالات متحده آمریکا تفاوت دارد. شاید کمتر کسی پیدا شود که چنین پولی برای خرید یک ماشین حساب پرداخت کند و این اتفاق بیشتر شبیه به یک شوخی برای او باشد.

1442498960-image4

در سالگرد 50 سالگی تولید اولین ماشین حساب کمپانی کاسیو که دارای حافظه داخلی بود، S100 بدون هیچ ارتباطی با اینترنت، بدون نرم افزار، بدون وجود قابلیت‌های ارتباطی وایرلس ساخته شده است. با توجه به گزارش رسمی کاسیو، این ماشین حساب یکی از با کیفیت‌ترین محصولات آن‌هاست که با استفاده از صفحه نمایش خاص و ضد بازتاب، محصولی برای صنعتگران و استفاده‌های ویژه است. اس 100 دارای کلیدهای تخت با ویژگی‌های جدید بوده و بدنه آن از آلیاژهای آلومینیمی ساخته شده است.

در این مدل، کلیدهای اعداد به مرور زمان آسیب ندیده و خراب نخواهند شد. همچنین باتری اس 100 از نوع خورشیدی بوده و می‌تواند حداقل 7 سال با یک بار شارژ کامل برای شما کار کند. وزن این محصول کمی بیش از نیم پوند است. شاید باید از این ماشین حساب برای حساب و کتاب‌های میلیاردی استفاده کرد!

این ماشین حساب لوکس و ویژه در تاریخ 30 سپتامبر 2015 آماده فروش خواهد شد و بنا به گفته کاسیو، سالانه 5 هزار دستگاه از آن تولید خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH