آی‌فون‌های جدید در آمریکا ارزان‌ترین و در فرانسه گران‌ترین هستند!

اخیرا یک اینفوگرافیک جالب از سوی Voucherbox.com منتشر شده که در زمان تبدیل مبالغ آن به واحد پول بریتانیا (پوند) آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس به عنوان ارزان‌ترین محصول در آمریکا شناخته می‌شوند و البته گران‌ترین محصول در فرانسه نیز به حساب می‌آیند. هر دو محصول در فرانسه حدود 29 درصد گران‌تر از سطح بازار هستند. بعد از آمریکا، کانادا گزینه بعدی در این لیست است که در آن آی‌فون 6s حدود 5 درصد گران‌تر از آمریکاست.

Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plusinfographic-6

اطلاعات دیگر در این اینفوگرافیک نشان می‌دهد که اگر شما در انگلستان زندگی کنید و کمتر از 27 پوند (42 دلار) در ماه برای یک طرح خرج کنید، قادر خواهید بود تا یک آی‌فون از خرده فروشی‌ها خریداری نمایید و زیر بار یک قرارداد دو ساله با اپراتور‌ها نروید. برای خرید یک آی‌فون 6s پلاس نیز تنها کافی است ماهی 26 پوند هزینه کنید.

در نهایت این لیست نشان می‌دهد که ارزش و قیمت فعلی آی‌فون‌های نسل قبل (آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس)‌ نسبت به زمان عرضه خود چه تغییری داشته است و در تمام آن‌ها شاهد کاهش قیمت نسبت به زمان اولیه عرضه هستیم. در ادامه می‌توانید این اینفوگرافیک را مشاهده کنید.

Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plusinfographic-5 Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plusinfographic-4 Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plusinfographic-3 Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plusinfographic-2 Apple-iPhone-6s-and-Apple-iPhone-6s-Plusinfographic-1

1 در مورد “آی‌فون‌های جدید در آمریکا ارزان‌ترین و در فرانسه گران‌ترین هستند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH