رئیس شیائومی، دوربین سلفی Mi 4c را با آی‌فون‌ اپل مقایسه می‌کند!

Xiaomi-Mi-4c-will-have-a-pink-color-option1تابه‌حال، خبرهای بسیاری را درباره شیائومی Mi 4c از مدیران شیائومی شنیده‌ایم. دیروز، آقای بین‌ لن درباره دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی که با این گوشی همراهی می‌شود، صحبت کرده است. برای جزئیات بیشتر، با آی‌‎تی‌رسان همراه شوید.

به‎‌گفته‌ی وی، دوربین دوم شیائومی Mi 4c می‌تواند با زاویه 85 درجه به‌ضبط تصاویر سلفی بپردازد. ظاهرا این دوربین، معادل با یک نمونه زاویه گسترده 24 میلی‌متری است و اجازه می‌دهد تا 6 یا 7 نفر هم‌زمان در یک عکس سلفی حضور داشته باشند.

Super-wide-angle-lens-allows-more-people-to-fit-into-a-selfie-than-the-front-camera-on-the-iPhone-6

در صفحه‌ی Weibo بین‌ لن، وی به‌مقایسه دوربین سلفی 1.5 مگاپیکسلی آی‌فون 6 اپل با Mi 4C شیائومی پرداخته است. همان‌طور که مشاهده می‌فرمایید، زاویه‌گسترده دوربین دوم Mi 4C شیائومی اجازه می‌دهد تا تعداد نفرات بیشتری به‌‎راحتی در یک تصویر سلفی حضور بیابند. علاوه براین، دوربین جلو دارای ویژگی به‌نام Self Timer یا تایمر خودکار است. درصورتی که مایل هستید تا درباره دوربین این گوشی اطلاعات بیشتری داشته باشید، یک دوربین 13 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی Mi 4C انتخاب شده است.

Xiaomi-Mi-4c-will-have-a-5MP-front-facing-camera (1)

ما هم‌چنان فعلا می‌دانیم که این گوشی باتوجه به‌تصویر منتشرشده از Mi 4C در  Weibo بین‌ لن، در رنگ صورتی ارایه خواهد شد.

شیائومی Mi 4C در روز سه‌شنبه معرفی می‌شود و گزارشات نشان می‌دهند که قیمت پایه آن با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی، 200 دلار خواهد بود. هفته گذشته نیز، گفته می‌شد که مدل میان‌رده آن با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، 235 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. به‌علاوه، انتظار می‌رود که نسخه 64 گیگابایتی آن با 3 گیگابایت رم نیز معرفی شود.

جالب است که بدانید تنها 100 هزار واحد از مدل تازه‌نفس شیائومی Mi 4C تولید خواهد شد. انتظار می‌رود که فردا، جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

2 در مورد “رئیس شیائومی، دوربین سلفی Mi 4c را با آی‌فون‌ اپل مقایسه می‌کند!”

  1. حقیقته که اپل اصلا به سلفی نمیرسه این پنجو خدا رو شکر طد
    جالبه که من همه جا میدیدم با اون دوربین یک مگاپبکسلی اپل که از جی 750 قبلی منم کیفیتش پایین تر بود انقدر عکس میگرفتن…. حالا زیادش رو ولی کن جوری عکس میگرفتن انگار بهترین سلفی جهانو دارن خخخخ
    خوب شد یک پنج زد ولی باز هم فکر نمیکنم بهترین بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH