تصاویر جدید اچ‌تی‌سی A9، شباهتش به آی‌فون 6 و رنگارنگ بودنش را تایید می‌کنند

طبق معمول، جناب ایوان بلس، افشاگر خوشنام و مشهور دنیای فناوری، چند روز پیش از معرفی گوشی اچ‌تی‌سی A9، دست به کار شده و با تلاش خود رندرهایی از آن را بدست آورده است. در این رندرها، گوشی جدید اچ‌تی‌سی در 6 رنگ مختلف و از سه نمای روبرو، چپ و پشت نشان داده شده است. طراحی مشابه با آی‌فون در این تصاویر کاملا مشهود است. البته اصلا نمی‌توان اچ‌تی‌سی را همانند سایر کمپانی‌ها به تقلید از اپل محکوم کرد، چرا که این اپل بود که سال گذشته با الهام گرفتن از ظاهر زیبای گوشی‌های سری وان اچ‌تی‌سی، اقدام به طراحی آی‌فون6 کرد. تصویر فاش شده را در زیر می‌بینید:

mainگوشی اچ‌تی‌سی A9 در 6 رنگ طلایی اسیدی، نقره‌ای اوپال، یاقوتی تیره، خاکستری کربنی، رزگلد و خاکستری تفلونی (باور کنید هرچه به مغزم فشار آوردم اسمی بهتر از این به ذهنم نرسید!) به بازار ارایه خواهد شد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند، قرار است هفته آینده، روز چهارشبه معرفی شود.
شایعاتی که قبلا در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند، به ما می‌گویند که از تراشه اسنپدراگون 617 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. 16 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی، برای کاربران بسیار کم است، اما خوشبختانه می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این میزان را چندین برابر افزایش داد. One A9 از صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن 1080×1920 پیکسل بهره می‌برد.
باتری این گجت، 2150 میلی آمپر ظرفیت خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی هوشمند، یک نمونه 13 مگاپیکسلی است که از لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز بهره می‌برد. نسخه ششم اندروید یا همان مارشمالو به عنوان سیستم عامل برای این گجت انتخاب شده است.

7 در مورد “تصاویر جدید اچ‌تی‌سی A9، شباهتش به آی‌فون 6 و رنگارنگ بودنش را تایید می‌کنند”

  1. یعنی گوشی های HTC از پهنا تو حلق اپل ، کلا همه کمپانی ها دارن از اپل تقلید میکنن ، به قول استیو جابز : هر چیز که آیفون نیست قطعا یک کپی از آیفون است .

    1. کسی که اول تقلید کرده تقلیدکاره
      و اون اپله دوست عزیز
      اچ تی سی چیزی مطابق با زبان طراحی سری وان تولید کرده.
      ولی اپل در جهش از 5s به 6، کاملا تغییر کرد و شبیه اچ تی سی شد.
      این زبان طراحی متعلق به اچ تی سیه و هیچی تقلیدی هم از اپل نکرده.

      1. اقای ترکی برای رضای خدا بس کنید دیگه
        هیچگونه طرفداری از اچ تی سی جایز و با دلیل نیست اخه چه وضعشه اپل آیفون خیلی بهتر از اچ تی سی هست اصلا اچ تی سی جای طرفداری نداره
        بعد شما میگی چی
        هر کاری کنن شما عاشق این سونی و اچ تی سی هستید 😐

        1. اگر قرار بر طرفداری باشه، که کسی جای نوکیا رو برای من و امثال من نمیگیره دوست عزیز
          برند قدیمی و محبوبمون بود
          ولی از اچ تی سی اصلا گوشی نداشتم پس دلیلی برای طرفداری نداره. مخصوصا این که من نویسنده هستم و طرفداری کردنم از یه برند غلطه
          من میگم این کمپانی اصیل رو به کپی متهم نکنید. همین.
          این اپل بود که در تولید آیفون 6، یه دفعه زبان طراحی که از زمان آیفون 4 اس ابداع کرده بود رو رها کرد و یه طراحی کاملا نو درست کرد. طراحی که شبیه وان ام8 اچ تی سی بود و همه به این شباهت اعتراف کردن. در واقع زبان طراحی آیفون6 متعلق به اچ تی سیه چون خیلی زودتر اونو طراحی کرد. حالا اچ تی سی خواسته یه تغییر تو گوشیش بده و اونو عوض کنه، شده شبیه آیفون. خب میخواست اپل از طرح اچ تی سی الهام نگیره! کسی مجبورش نکرده بود از اچ تی سی الهام بگیره. حالا هم حق ندارن کمپانی خلاقی مثل اچ تی سی رو به کپی از آیفون متهم کنن در حالی که آیفون تقلیدی از سری وان خود اچ تی سیه.

      2. هیچ حرفی برلی گفتن نمیمونه اصلا
        اچ تی سی ائرو یک کپی کامب از سری 6 اپله و هیچ چیزی اینو توجیح نمی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH