مشخصات موتورولا Droid Turbo 2 فاش شد

سال گذشته در چنین ایامی، اسمارت فون Droid Turbo کمپانی موتورولا یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های اندرویدی جهان بود. این محصول با بهره گیری از یک باتری 3900 میلی آمپری می‌تواند تا 48 ساعت کنار کاربر دوام بیاورد. در واقع این محصول در کنار سایر ویژگی‌هایش دارای یکی از بهترین باتری‌های به کار رفته بر روی اسمارت فون‌ها بوده و از این دید یک پرچم‌دار بود.

همانند برخی از محصولات رده بالای این کمپانی که فقط توسط اپراتورهای خاصی و در برخی مناطق خاص غرضه می‌شوند، احتمالا 2 Droid Turbo نیز تنها توسط اپراتور Verizon در بازار پخش خواهد شد. با هم کمی مشخصات این غول جدید را مرور می‌کنیم.

droid-2

Droid Turbo 2 قرار است با صفحه نمایشی 5.43 اینچی عرضه شود و صفحه نمایش آن P-OLED بوده و وضوح آن 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود. پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 810 است. رابط گرافیکی این چیپست 8 هسته‌ای Aderno 430 خواهد بود. این پردازنده در کنار 3 گیگابایت رم و حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی نوید یک سخت افزار خوب را به مشتری می‌دهند.

در حوزه دوربین نیز، موتورولا برای دوربین اصلی به سراغ یک نمونه 21 مگاپیکسلی رفته و دوربین جلوی آن نیز قدرتی 5 مگاپیکسلی دارد.

با توجه به مشخصات گفته شده، Droid Turbo 2 باید از یک باتری قدرتمند نیز بهره‌مند باشد؛ اما موتورولا باتری قدرتمند 3900 میلی آمپری پیشین را با یک نمونه 3760 میلی آمپری جایگزین کرده است. البته این موضوع اصلا به این معنی نیست که این باتری از لحاظ عملکرد نیز کمتر از مدل قبل باشد و قطعا این کمپانی صاحب نام با استفاده از قابلیت‌های نرم افزاری این موضوع را نیز بهبود خواهد بخشید.

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه در تاریخ 15 اکتبر رونمایی شده و در تاریخ 29 اکتبر نیز به طور رسمی به فروش خواهد رسید. نکته جالب دیگر این است که Droid Turbo 2 اولین مدل سری DROID است که قابلیت سفارشی سازی از طریق وب سایت Moto Maker را دارد.

احتمالا به زودی اخبار بیشتری از این اسمارت فون جذاب را خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH