شایعه: آی‌فون 7 بدنه‌ای محکم و مقاوم در برابر آب خواهد داشت

در طول هفته جاری کمپانی اپل عرضه آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس را آغاز کرد و بدون شک در حال حاضر سخن گفتن در خصوص آی‌فون بعدی یا همان آی‌فون 7 کاری بیهوده است اما باید بگوییم که اکنون شایعات و اطلاعاتی در خصوص این محصول به بیرون درز کرده است.

liquipell-waterproof-gadget-nanocoating

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی چین بدنه آی‌فون بعدی بسیار محکم‌تر از سری 7000 آلومینیم خواهد بود و گفتنی است که اپل در آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس از سری 7000 آلومینیم استفاده کرده است. البته شاید جالب باشد که بدانید سری 7000 آلومینیم همان چیزی است که در صنعت هوا و فضا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل بعد از رسوایی سال گذشته آی‌فون 6 پلاس که به سادگی خم می‌شد، امسال رو به سوی این ماده آورده است.

البته باید توجه داشته باشید که این گزارش از سوی Weibo منتشر شده و احتمال زیادی وجود دارد که صحت نداشته باشد. گفته می‌شود که بدنه آی‌فون 7 از یک ماده بسیار محکم ساخته خواهد شد و البته این بدنه در برابر آب نیز مقاوم خواهد بود و اجازه نمی‌دهد که آب وارد دستگاه شود. البته با وجود اینکه اپل آی‌فون‌های فعلی خود را با قابلیت مقاومت در برابر آب عرضه نکرده است اما در تست‌های انجام شده هر دو دستگاه توانستند به مدت 60 دقیقه بدون هیچ مشکلی درون آب بمانند و اپل نیز هیچ تاییدیه IP را برای آن‌ها اعلام نکرده است. البته بهتر است که کاربران به تست آب آی‌فون‌های جدید توجه نکنند و هرگز نگذارند که گوشی آن‌ها خیس شود و یا حتی از آی‌فون خود در زیر بارش کم باران نیز استفاده نکنند.

برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن هستند که آی‌فون 7 قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را خواهد داشت و البته باید توجه کرد که تاکنون هیچ یک از محصولات اپل دارای چنین قابلیتی نبوده‌اند. بدون شک طرفداران آی‌فون از مشاهده یک آی‌فون شجاع که بسیار محکم است و می‌تواند در برابر آب نیز همانند گلکسی S6 اکتیو و سری اکسپریا Z5 مقاومت کند، بسیار خوشحال خواهند شد. البته برخی از دستگاه‌های موتورولا که توسط Nanocoating پوشیده شده‌اند به کاربر این امکان را می‌دهند که در زیر بارش کم باران از آن استفاده کنند.

البته اگر شما می‌خواهید آی‌فون فعلی‌تان نیز در برابر آب مقاوم باشد می‌‌توانید به سراغ قاب‌های محافظی بروید که در فروشگاه‌های مختلف یافت می‌شوند و آی‌فون شما را ضد آب می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH