گزارشاتی در رابطه با داغ شدن بیش از حد اپل آیفون 6S

apple-iphone-6-plus-review-screen-landscape

چند روزی از آغاز عرضه آیفون 6s و 6s Plus می‌گذرد و کاربران زیادی از خرید خود رضایت دارند و فیدبک‌های خوبی را منتشرکرده‌اند اما اخیرا گزارشاتی منتشرشده‌ است، که خبر از وجود یک مشکل در تعدادی از این تلفن‌ها‌ی‌همراه می‌دهد و آن‌هم چیزی نیست جز گرم‌شدن بیش‌ از حد آیفون! اگر این گزارشات واقعیت داشته باشند، این برای اولین‌بار است که آیفون‌های اپل نیز به‌این مشکل گرفتار شده‌اند، مشکلی که پیش‌تر در پرچمداران اندرویدی مشاهده کردیم.

iphone-6s-overheat-360x640

تصویربالا نشان‌ دهنده پیام اخطار در هنگام بازکردن دوربین است که به‌دلیل افزایش دمای دستگاه اتفاق افتاده است. در متن اخطار آمده است که فلاش‌ دوربین از دسترس‌ خارج شده است؛ آیفون نیاز به خنک‌شدن دارد تا شما بتوانید از فلش استفاده کنید.

شخصی که این تصویر را منتشر کرده‌ است، می‌گوید:

“من هیچگاه در آیفون 6 پلاس به این پیام برنخورده بودم، من در Tucson زندگی می‌کنم که هوایی معتدل دارد، در روزی که این اخطار به‌نمایش درآمد دمای هوا 31 درجه سانتی‌گراد بود، من دوربین گوشی را بازکردم که به پیام بالا برخوردم، قبل از بازکردن دوربین نیز تنها نرم‌افزاری که از آن استفاده کردم، فیس‌بوک بود و سپس آن‌را در جیب پشتی خود قرار دادم، البته احساس می‌کردم که S6 Plus درحال گرم‌ شدن است.”

این نخستین باری است که گزارش می‌شود یک آیفون 6S به مشکل گرم‌ شدن دچار شده است، برخی بیان‌ می‌کنند این مشکل مربوط به برنامه‌هایی است که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، مثل فیس‌بوک که علاوه بر کاهش شارژ دستگاه موجب گرم‌شدن آن نیز می‌شود.

عده دیگری از کاربران می‌گویند که در ابتدای خرید آیفون به این مشکل برخورده‌اند اما پس از همگام‌سازی با iCloud مشکل آنها برطرف شده است، عده‌ دیگری نیز بیان می‌کنند تنها یک‌بار با این مشکل برخورد‌ کرده‌اند و دیگر برای آنها تکرار نشده است. درهرصورت به‌نظر نمی‌رسد این مشکل جدی و فراگیر باشد، البته امیدواریم! نظر شما چیست؟!

 

4 در مورد “گزارشاتی در رابطه با داغ شدن بیش از حد اپل آیفون 6S”

  1. اگه مشکل داغ شدنش جدی باشه.طرفداران اپل تنها چیز برای تکیه کردن دارن،همون سیب گاز زده پشت دستگاه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH