گوگل تبلت Pixel C را با یک نمایشگر 10.2 اینچی آماده می‌کند

گفته می‌شود که کمپانی گوگل تصمیم دارد برای رقابت با تبلت جدید کمپانی اپل که از یک نمایشگر 12.9 اینچی بهره می‌برد و آی‌پد پرو نامیده می‌شود یک تبلت با نمایشگر بزرگ را عرضه کند. این محصول که فعلا بر اساس شایعات Pixel C نامیده شده یک نمایشگر 10.2 اینچی خواهد داشت که تراکم 308 پیکسل در هر اینچ را ارایه می‌دهد.

Google-Logo

انتظار می‌رود که نمایشگر این محصول نور پس زمینه زیادی داشته باشد و این میزان حدود 500nit خواهد بود. در زیر بدنه آن نیز یک پردازنده انویدیا Tegra X1 قرار خواهد گرفت که در بنچمارک AnTuTu توانسته بود امتیاز 75000 را به دست آورد. این چیپست هشت هسته دارد که پردازش‌های گرافیکی دستگاه را نیز 256-core Maxwell برعهده می‌گیرد. 3 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3، سیستم عامل اندروید و  USB Type-C از سایر قابلیت‌های این تبلت خواهند بود.

البته باید بدین نکته توجه کرد که تبلت مذکور یک دستگاه نکسوسی نخواهد بود و انتظار می‌رود که کمپانی تولید کننده دو نوع کیبورد را برای آن عرضه سازد که یکی از آن‌ها آلومینیمی و دیگری ساختاری چرمی خواهد داشت و هر دو زمانی که مثل یک کاور بسته شوند، عمل شارژ شدن را آغاز خواهند کرد.

انتظار می‌رود که Pixel C ظاهری شبیه به لپ‌تاپ‌های پیکسل داشته باشد اما چون تبلت است می‌بایست بخش کیبورد آن‌ها را از لحاظ ظاهری در نظر نگیریم و نوار پشتی دستگاه نیز به احتمال زیاد میزان باتری دستگاه را نمایش خواهد داد.

فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول منتشر نشده است اما انتظار نمی‌رود که این تبلت قیمت ارزانی داشته باشد و گفته می‌شود بر اساس برنامه ریزی گوگل این محصول در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه خواهد شد که مصادف است با فصل خرید وسایل سال جدید میلادی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH