شایعه: آی‌فون ارزان قیمت بهار آینده عرضه خواهد شد

بسیاری از گزارش‌های پیشین حاکی از آن بودند که کمپانی اپل در تلاش است تا یک آی‌فون ارزان قیمت نظیر آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس را عرضه کند که آی‌فون 6c نام خواهد گرفت و محصولی خواهد بود که از یک نمایشگر 4 اینچی بهره می‌برد و مشخصات آن نیز شبیه به آی‌فون 6 خواهد بود. اخبار حاکی از عرضه این محصول در اوایل سال 2016 بودند و اخبار جدید نیز به این موضوع دامن می‌زنند.

iphone-6c

تحلیلگر Brean Capital که Ananda Baruah نام دارد اخیرا در یادداشتی اعلام کرده که آی‌فون پایین‌رده بهار آینده عرضه خواهد شد و البته این درحالیست که اغلب اپل محصولات خود را در پاییز معرفی می‌کند. گفته می‌شود که اپل تصمیم دارد آی‌فون ارزان قیمت را از لحاظ ابعاد شبیه به آی‌فون 6 تولید کند. این محصول از لحاظ عملکرد نیز شبیه به نسل قبلی خود خواهد بود و شاید کمی باریک‌تر از آن باشد و اپل با ارایه این محصول می‌تواند مشتریانی را هم که به دنبال یک آی‌فون ارزان‌تر هستند به سمت خود جلب کند.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل با عرضه آی‌فون ارزان قیمت تصمیم دارد تا با اسمارت فون‌های اندرویدی در برخی از بازار‌ها رقابت کند اما این کمپانی تاکنون چنین دستگاهی را عرضه نکرده است. برای مثال آی‌فون 5c هم که نسخه ارزان قیمت آی‌فون 5 بود همچنان یک اسمارت فون بالارده به حساب می‌آمد و البته نمی‌توانستیم به آن نیز لقب ارزان قیمت را بدهیم.

اما در مقابل، عرضه اسمارت فون‌های ارزان قیمت چیزی است که کمپانی‌های ارایه دهنده محصولات اندرویدی هر سال انجام می‌دهند. اپل قیمت محصولات قدیمی خود را هر ساله 100 دلار کاهش می‌دهد و اکنون ارزان‌ترین آی‌فونی که می‌توانید خریداری کنید، آی‌فون 5s است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH